•Nineteen•

52 2 0
                                    

,,Někam tě vezmu" vytrhl mě z mého přemýšlení Chris, když jsme jeli k nám domů.

,,Já dneska už musím domů, ale zítra by to šlo" odpověděla jsem rychle, aby nestihl na dnešek nic plánovat.

,,Dobře, tak zítra zlato" dokončil mou myšlenku a políbil mě. Je takový romantik.

Stále si ale nejsem jistá jestli je tohle správná volba. Ano, Chris je na mě milý. Pozorný ke mně, ale stále mám v mé hlavě hlasy. Hlasy říkající mi, ať mu nevěřím. Jenže já ho miluji. To je ten problém.

Doma jsem udělala všechny domácí práce, osprchovala se a konečně mohla zalehnout do postele po náročném dni. Fajn. Nebyl zas tak náročný. Ale pro mě je i vstanout z postele náročné.

Píp. Píp. Píp. Zazvonil mi budík a tím mě odtrhl od nádherného snu s Chrisem. Ale ten sen si nechám pro sebe.

Po škole jsme se s Chrisem sešli v parku. ,,Tak co sis pro mě připravil?" zeptala jsem se přrkvapeně a usmála se mile.

,,To uvidíš" zasmál se lišácky.

,,Víš, že tyhle slova nesnáším" zamračila jsem se a to ho donutilo se rozesmát. Jeho smích mě vždycky rozesměje.

Nasesli jsme společně k němu do auta a já pozorovala klidnou cestu lesíkem.

,,Chceš mě znásilnit, co?" zeptala jsem se smutně.

,,Sakra, přesně tohle jsem měl v plánu udělat, prokoukla jsi mě, no nic, nechám to na jindy" mrkl na mě ironicky. Rozesmála jsem se. Zase.

Uprostřed lesíku jsme zastavili a já se zeptala, co tady budeme dělat. ,,Neboj, pojedeme dále" ujistil mě.

Zavázal mi oči černým šátkem a dále jsme pokračovali v naší cestě do nebe. Nebo říkejte si tomu jak chcete. Já to beru takhle.

--------
Opět trochu kratší kapitolka, ale teď opravdu nestíhám a jsem ráda, že jsem měla čas jí aspoň napsat. Zítra jedu na chatu, takže nebudu mít internet. Kapitolku napíšu hned jak se vrátím.
Děkuju za reads, votes and comments! Jste fakt nejlepší!😇❤️
- Myself💕


Found YouKde žijí příběhy. Začni objevovat