2.Bölüm

610 42 13
                                    

Omuzlarımda bir yoğunluk hissetmiştim,arkamı döndüm ve
İnanamıyorum bu min yoongi'idi yoongi benim liseden arkadaşım daha doğrusu ilk aşkımdı.o da beni gördüğüne şaşırmıştı,en azından yüzünden anlaşılan böyleydi.

Ve birden bire kendimi ona sarılırken buldum.Aklımdan delice sorular geçiyordu.Neden burdaydı,veya bana neden sarıldı bir anlam çıkarmalı mıyım?
Acaba hala bana karşı birşeyler hissediyormu
Ahh jimin saçmala ne hissetmesi kafan nerde senin?Düşüncelere dalıp gitmiştim,yoongi omuzlarımdan tuttu

"Jimin cidden sensin buna inanamıyorum kaç yıl oldu?
Ahh cidden seni özledim"

Ardından tekrar sarıldı,kafamı kaldırdığım gibi jungkook'un sinirli bir şekilde bize baktığını gördüm.Umursamamaya çalıştım zaten 1-2 dakika sonra da çekimler başlacağını için ayrılmak zorunda kaldı,benimde görüş alanımdan çıktı,neyseki çıkmıştı.Onu görmeye dayanamıyordum.

"Evet gerçekten benim"

Birazdaha sarılıp ayrıldık.Onun da işi vardı,ama sette ne arıyordu,buraya neden,nasıl gelmişti.Bugün akşam beraber akşam yemeği yiyecektik.kendi kendime 'sorularını akşam yoongi'ye sorarsın' diye söylendim.Biraz daha sette oyalanıp,Eve gitmeye hazırlanacaktım.

Kulise girdim ve makyaj malzemelerini toplarken.Kapı sesi geldi kulağıma,ilk önce umursamadım,herhangi bir çalışan olabilirdi.Sonrasında ise kapı hızlıca kapandı ve kilit sesi geldi kulağıma.Kilit sesi ne alakaydı? Cidden bu durum garipti.Başımı hafif sağa çevirdiğimde ise hızlıca bana gelen sinirli bir jungkook gördüm.Tanrı aşkına! Bu çocuk benden ne istiyordu,Bitmişti bunu ikimizinde kabüllenmesi gerekiyordu...
Sinirli bir şekilde onun birşey söylemesini beklemeden

"NE VAR JUNGKOOK,SANA NE DEDİĞİMİ HATIRLAMIYOR MUSUN?
BİZ AYRILDIK!!!"

Jungkook sanki dediğimi umursamamıştı üstüme gelmeye başladı,Bende geriye doğru adımlar attım.En sonunda masanın önüne gelmiştik.Ellerimi tedirgin bir şekilde masaya koydum.Jungkook'ta üstüme daha çok geldi ve ellerini,Ellerimin üstüne koydu.Cidden burdan gitmek istiyordum,aksi taktirde kendimi tutamayacaktım.Jungkook hala sinirliydi,çok sinirliydi.

"o kimdi jimin? O KİMDİ! Neden ona sarıldın? Hemde gözümün önünde sana inanamıyorum"

Jungkook'un siniri git gide artıyordu.Bende sinirlenmiştim,artık benim hiçbirşeyim değildi,buna rağmen hala bana hesap soruyordu.

"Sende gözümün önünde,Ha-neul ile öpüşmüştün jungkook? Sence hangisi daha kötü.. dostça bir sarılmamı yoksa sevgilinin gözünün önünde başka biriyle öpüşmesi mi? LÜTFEN KARIŞMA BANA"

O sinirle jungkook'u ittim hızlıca kapıya doğru ilerlerken bir yandan da ağlamamak için kendimi zor tutuyordum arkadan jungkook'un sesi geldi

"JJ-İMİN"

Ama duymamış gibi yapıp kapıyı açtım gözümden düşen damlalara engel olamadım,Ardından kapıyı hızlıca kapatıp evimin yolunu tuttum,cidden zor bir gündü.

———

Eve geleli yaklaşık 30 dakika olmuştu.yoongi ile yemek yiyeceğimiz için yemek yemek yerine duş aldım.Hazırlanmam gerekiyordu yoongi ile 45 dakika sonra buluşacaktık.

Hızlıca saçlarımı kuruttum,Makyaj masasının önüne oturdum yüzüme fondötenimi sürecekken,Elime aldığım fondötenin jungkook bana aldığı fondöten olduğunu anladım,birden bire sinirlendim ve fondöteni hızlı bir şekilde yere attım,cidden sinirlerim aşırı bozuktu.

Başka fondöten sürdüm...
Hazırlanmıştım,Ve gözüm komodinimin üzerindeki saate takıldı.Olamaz! Geç kalmıştım.içimden 'yine mi jimin YİNE Mİ' diye söylenirken hemen evden çıktım ve restorantın yolunu tuttum.

Yoongi ile buluşmuş,yemeklerimizi sipariş etmiştik,yemeklerimizin gelmesini beklerken ortam çok sessizleşti bende ortamı bozmak için;

"Eee bugün seni sette gördüm ne için gelmiştin,yani mesleğin ne?"

Evet onu en son lisede gördüğüm için yeni hayatı aklında hiçbirşey bilmiyordum.

"Ee şey senarist'im.Senaryo da bir aksilik çıkmıştı kopyasını getirdim bende"

Gözlerim şaşkınlıktan dolayı istemsiz bir şekilde açılmıştı,Lise de dansçı olmak isteyen yoongi senarist olmuştu,Kimin aklından geçerdi ki.yoongi tekrardan bana dönüp

"Peki ya sen jimin?"

"Ben mi? Ben makyörüm."

Yoongi de şaşırmıştı makyör olmama,Lise de şarkıcı olucam diye tuttuyordum.

"Cidden mi? Senden hiç beklemezdim,E o zaman bana da makyaj yaparsın"
Dedi ve sıcak bir şekilde gülümsedi.Ben de gülümsedim.

"Olur yaparım"

Birkaç dakika sonra yemeklerimiz geldi.Yemeklerimizi yerken de keyifli bir sohbet ettik ardından da çay söyledik.Çayıma şeker atıcakken şekerimi yere düşürdüm.Yoongi'nin olduğu tarafa düşmüştü.Şekeri almıştım ama hafif yere düşmüştüm kalkerken de yoongi'ye istemsiz bir şekilde çok yaklaşmıştım,o kadar yakın ki burunlarımız değiyordu.Yoongi'nin gözleri dudaklarıma doğru gitti,tam bana yaklaşıcakken,telefonumdan bildirim sesi geldi göz ucuyla bakarken mesajı okuyabilmiştim.

"~Özür dilerim jimin ben ha-neul,paparazilerle para için anlaşma yaptım ve jungkook'u kuliste sıkıştırdım hepsi benim hatam..."

Okuduktan sonra beni resmen 1-2 saniye sonra öpücekmiş gibi gelen yoongi ye baktım hızlı bir şekilde onu ittirdim.Masa'ya parayı bırakıp kalktım.Kapıya doğru ilerlerken bileğimi bir elin tuttuğunu fark ettim.Ve bir anda o kişinin göğüsüne başımı koyup ağlamaya başladım...

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR UMARIM GÜZEL YAZABİLMİŞİMDİR 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Forever | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin