《MİA'NIN AĞZINDAN》
Müdürün odasına girip beni sandalyeye oturmam için işaret yaptı. Oturarak müdürün konuşmasını bekledim.
"Dün okula girerken bir poşetle girmişsin. O poşette-"
"Polisiye dizileri gibi sorgu muhabbetine girmeyelim hocam. Neyse benim hakkımda söyleyecekleriniz konuşalım. Ben lafı dolandırmadan konuşan kızım"
Müdür 'haklısın' bakışı attıktan sonra lafa girdi.
"Boş derslerine o sınıfa girip çok geçmeden çıkan kişi senmişsin"
"Eğer o olay için çağırdıysanız..." derin nefes aldıktan sonra ayağa kalkıp konuşmaya devam ettim.
"Changsub'u döven sevgilisine ders olsun iftira neymiş görsün diye acı çeksin istedim. Ama yaptığım şeyin çok büyük ve affedilmez bir şey olduğununda farkındayım."
Müdür bana gözlüklerinin altından bakıp koltuğunun arkasına yaslanıp devam etti.
"Bu yaptıklarının cezası okuldan atmak. Çünkü velisi bunu talep etti. Ama sen ne kadar yaramaz da olsa seni severim. Ama bunun için işlem yapmam gerekiyor."
"Hocam ne deseniz haklısınız ama lütfen atmayın okuldan beni. Uzaklaştırın, sınıfta bırakın ama lütfen atmayın."
°○●□■■□●○°
Yerin'in ailesi ile konuşup annemle konuşup cezamın öyle karar verileceğini söyledikten sonra sınıfa gittim. Sıraya oturup Changsub'un sırasının boş olduğunu gördüm.
Hoca 5 dakika sonra geldikten sonra halen ortalıkta olmayışı beni kıllandırmıştı. Hocadan izin alıp aramaya başladım.
Telefonla arayıp bir yandan okulda arıyordum.
Aşağı spor salonun inip bir etrafa bakınarak seslendim.
"Changsubb. Neredesin" ses gelmeyince çıkacağım sırada ayak sesleriyle arkama döndüğümde Changsub'u gördüm.
Yanına gidip konuşmaya başladım
"Neredesin sen ya? Ders başladı ve sen yoksun."
Kafasını kaldırıp bana bakan soğuk gözlerle olayı öğrenmişti. Bana bakan gözleri tamamen farklıydı.
Gözlerini benden kaçırıp arkasına dönerek konuşmaya başladı.
"Sana sordum. Sen bana yalan söyledin"
Konuştukça ileri doğru gidiyordu. İlerleyip elinden tuttuğumda hızlıca elini çekip bana baktı."Tıpkı şuan gözlerinin içine bakarak sordum. Tıpkı sende gözlerimin içine baka baka yalan söyledin."
"Changsub açıkla-"
"Ne açıklayacaksın? Benim yüzümden birini hastanelik etmeni mi? Yoksa yalan söylemeni mi? NEYİ!" Son sözünden sonra gelen titreme ile gözlerimden akan yaşları yine umursamayarak yine elinden tuttum
"Dostumsun. O masum kalbinde bana yer açtın. Canını yaktılar. Bende canları yansın istedim"
"Bırak bu benim canım. Sanane! Sen benim yüzümden birinin canını kastettin aklın alıyor mu hea!"
"Changsub"
"En acısı da ne biliyor musun? Ben ilk defa birine güvendim. Ama o beni hiç tanımamış"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
antidote• btob
Fanfiction▪︎tamamlandı▪︎ •07072020 düzenlendi • ° Zehirli çiçek misali hayatına panzehir gibi ışık doğdu onun sayesinde... ♤ 【7 Temmuz 2018 / 21 Ağustos 2018】 【BTOB fan edition story】♡