ep25

49 9 2
                                    

Okuldan hışımla çıkıp yürürken önüme bakmayınca kafamı yumuşak zemine çarpmamla kafamı kaldırdım.

Aksi gibi aslında suçlu olan ben iken bir anda adama çıkıştım.

"Önümde ne duruyorsun öyle kazık gibi be"

Arkasına dönmesiyle Brian'ı karşımda görmemle ağzım açık kalmıştı.

"Brian?"

"Young K." Onu karşımda görmemle sarıldım. Ayrıldığımda bana şikayet edercesine sohbete girdi.

"Arayacağım dedin. Aramadın. Bekledim o kadar"

"Üzgünüm Brian. Ne işin var burada? Festival var demiştin orada?"

"Daha önce sana bahsetmemiştim. Kore'deki müzik şirketlerine başvuru yapmıştım. Onlardan biri beni davet etti bende geldim. Baban da sana aramalarına dönmediğin için şikayetçi."

"Onunla nerde-" lafım bitmeden çalan korna ile o tarafa baktığımda babamı görmemle oraya doğru koşmam bir oldu.

Yanına geldiğimde o da arabadan inip bana sarıldı.

"Yaa. Çok özledim."

"Telefon diye alet icat edildi. Acaba sen bu aletten haberin var mı?"

"Ya bir şeyler oldu ondan dolayı. Üzgünüm"

Young K. yanımıza gelip beraber sohbet ederken ismimi bağıran Jiwon ile şuan bittiğim an meselesiydi.

Young K. açılıp babamın Jiwon'u görmesiyle Jiwon'da babamı görmesiyle kendime ölüm fermanı hazırladım ayak üstü.

Kaçamazdı. Zaten yalanım çıkmıştı. O da mecburu yanımıza geldi.

"Hoşgeldiniz" mahçupla eğilip selam verirken bende Jiwon'un koluna girdim.

"Jiwon'da bacağını incitmiş. Bende büyük bir şey sandım. Bak iyi şuan" sırıtıp babama bakarken o da sırıtıp arabaya atlamamızı söylerken kulağıma doğru eğildiğini fark etmeden Young K'ye doğru döndüğümde yüzlerimiz dip dibe gelmesiyle suratını inceledim ayak üstü.

O da mahçupca bana bakarken okuldan çıkan Changsub ve Chorong bize bakarak yanımızdan geçerken bizde toparladık. Changsub babama selam verip giderken babam onu durdurdu.

"Evi alan kişi. Onun benimle iletişim kurmasını söyler misin?"

"Tabii ki" tekrar eğilip yanımızdan uzaklaşırken bana bir süre bakıp uzaklaştı.

Arabaya binmemizi söyleyen babam ile hepimiz arabaya binerken Minhyuk'da okuldan çıkıp arabaya binen Jiwon'a bakıyordu. Bakarken Young K'yi görmesiyle kaşları çatmıştı. Ben ona bakarken babamın bir kez daha korna çalmasıyla arabaya bindim.

°○●□■■□●○°

Young K otele bırakıp beni de Jiwon'lara bıraktı.

"Yarına ev tutarım. İyi eğlenceler. Ağh bu arada bu yalanı unuttuğum anlamına gelmiyor bayan Mia."

Mahçupla kafamı eğip ona teşekkür ettikten sonra beraber eve girdik Jiwon'la.

Eve geçip çalan telefonunu masaya fırlatırken göz ucuyla arayanın Minhyuk olduğunu gördüm.

antidote• btobHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin