giriş

12.4K 324 9
                                    

günün ışıklarıyla çalan alarm a saydırmaya başladım.. okuldan atılınca tabi oncekinden de ondan öncekinden de artık beni kabul etmeye meraklı bir okul bulamadım doğrusu.. ve bu da beni sinir etti sanki suç bendeymiş gibi yani soruna şöyle baksalar orta da bi sorun varsa tüm suç benim olamaz ya sorun diğer taraftan da kaynaklanıyor olmalı.. sadece beni atmaları tam anlamıyla gerzekçe neyse annem artık dayanamayarak beni sürgüne yolladı yani babamın yanına bazen evlatlık mıyım diye düşünmüyor da değilim.. şimdi babanın yanı niye sürgün diye soranlar olabilir benim babam biraz tik adamdır ve en önemlisisi de istanbulda yaşıyor ankarada geçirdiğim yılların ardından ufak çaplı bir ortamım da olmuştu ve devlet okulu beni kabul etmeyecegi yani daha dogrusu gidebilecegim bir okul kalmadığım için level atlatarak beni istanbul ' a tayin etmislerdi 10 yıldır görmediğim babamın yanına o yüzden belki tik olmuşumdur adama 10 yıl boyunca görmeyi geçtim aramadı bile diyeceksiniz ki neden 10 yıl çünkü bu çok sevimli çift annemle babam 10 yıl önce boşandılar ve babam o şaşalı hayatından bi fragman olarak sadece para yollamakla yetindi baba diyince ağzımda iğrenç bi tat oluştu..
her neyse işte annem babam ı arayarak artık gelip beni almasını yoksa çıldıracağını cinnet geçireceğini benim gibi küçük bi şeytanla baş edemediğini ve bla bla bla daha bi çok şey soyleyerek beni def etti ve bugün o her tarafı zenginlik kokan evde uyandım.. alarm çaldığı gibi babamın kapıda belirip uyan ezlem okula gidip kayıt yaptırmamız demesi bir oldu cidden ama bu kadar da olmaz bi rahat bırakın ya " tamam çık dışarı hazırlanıp iniyorum." dedim çıkınca tekrar yatağa attım kendimi ve uyuyodum ki "ezlem tekrar uyumayı aklından bile geçirme 10 dakika icinde aşağıda ol yoksa ceza alırsın." diyen bir adet sinan yakar la irkildim psikopat adam 17 yaşındaydım lan ben ne cezası neyse bu adamın sağı solu belli olmaz sonuçta her ne kadar kabullenmek istemesemde  genetik bağımız var ve onun içindeki o canavarı çıkartmak istemiyorum..
yataktan fırladım ve hemen siyah bi eşofman ve gri bi üst giydim..
aşağı indiğimde babam gözlerini devirdi.. Babam mı dedim yine pardon yani sinan yakar
" cidden ezlem böyle mi kayıt yapmaya geleceksin.. eşofmanla? "
ne vardı yani abiye mi giymemi bekliyodu anlamadım ki hem ne varmış eşofmanımda gayet guzel hem genişte.. ben tam ağzımı açmışken tekrardan bir adet sinan yakar söze girdi..
"Neyse ezlem gec kalacagız o yüzden bu saferlik sesimi çıkartmıyorum."
içimden yav hehe diyerek saçımı topuz yapıp şapkamı geçirdim ve arabaya atladım... gözümü 5 dk yumsam birşey olmazdı sonuçta erken kalkmıştım..
sinan beyciğimizin sesiyle uyandım ezlem hadi ..
vay anasını sayın seyirciler okul okul değil.. yani kısaca sevdim bu okulu
babam ay pordan sinan bey "ezlem kapat o ağzını" kaşımı kaldırıp baktım tabi beni takmayıp önden yürüdü o ayrı mesele bi kapının önünde durup kapıyı çaldı ve içeri girdik.. müdür " ooo ahmet ! seni bekliyordum bende otur otur..!" diyince bende oturdum hatta oturamadım " sen ayakta kal " diyen bir adet müdürün ağzını gözünü patlatmak istesemde içimden şimdiden bu adam için fatiha okuyodum nee sonuçta ben iyi bir insanım..
babam'a dönüp " kızını kayıt için getireceğini söylemiştin bu delikanlı kim."  içimden bi ton küfür saydırırke n ahmet beyefendi babalık bi kahkaha attı ve "kızım tam karşında mehmet ! " dedi ve hala kahkaha atmaya devam ediyordu adam gözlerini irileştirmiş şok içinde bana bakıyodu. ne var abi pembe etek giyip saclarımı iki taraftan örmemi mi beklemişti cidden gıcık oldum her an dalabilirim şu haddini bilmez rezil adama .. ben tabi yeni türettiğim küfürleri sıralarken bi anda bana sarılmasıyla kendimi geri çektim ne oluyo lan sübyancı şerefsiz diyecektim ki bana bakıp " ne kadar  büyümüşsün ben senin amcan sayılırım..  ezlem canım yiğenim " demesiyle kendimi geri çektim ne oluyo lan söze bodoslama daldım "memet bey amca kusura bakma ama gereksiz samimiyet e gerek yok no samimiyet okey ?" bi kahkaha attı ve babalığa dönerek
" ahmet bu tıpkı senin çocukluğun !"
aslında o an içim titremedi değil sonuçta bunca zaman herkes bana hakaret etmiş nasıl kızsın sen hiç annene çekmemişsin sen kime çektin yoksa evlatlık mısın zırvalıklarından sonra bu beni biraz tuhaf hissettirdi.. çıkabilir miyim diyip hiç cevap gelmesini beklemeden kapıyı çarpıp çıktım biraz ilerledikten sonra 3 kişinin bir çocuğu sıkıştırdığını gördüm ve....

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin