Berkin ağzından;
Bu, dün bize su döken aptal dı kimse kurtaramazdı onu elimden, bide salak salak milletin bacaklarına bakıyor görende bir şey zannedecek şunu. Önune geçtim tabi millete bakmaktan fark etmedi beni bana çarpıp kafasını kaldırınca bu yer cücesinin yüzünün çok masum olduğunu farkettim uzaktan erkek gibi görünen şu veletin bu okulun kızlarının hepsinin kıskanacagı türden pürussuz ve güzel bir yüzü vardı çok esmer sayılmazdı kumral bi teni vardı iri ve derin bir kuyuya benzeyen simsiyah gözleri ,uzun kirpikleri biçimli kaşları ,kalın ve kıpkırmızı görünen dudakları, ufak burnu ,gür, düz ve siyah saçları vardı bu gözlerini daha da ortaya çıkartmıştı saatlerce makyaj yapan kızların bile böyle gözler e sahipmiş gibi görünmesi imkansızdı..çelimsiz bi çocuktu aslında tuhaf ama bu çocuk dikkatli bakılırsa bir kıza benziyordu ama olamazdı.. Ona dikkatli baktığımı farkedip ayağı kalktı emre sinirine hakim olamayıp sıska çocuğa doğru ilerledi hadi ama şimdi bu kız suratlı velet ölmüştü kesinlikle.. Sırıtarak geri çekildim sıska çocuk hiç korkmuşa benzemiyordu dayak yiyecekti ama korkmamıştı emre sıskanın kolunu tutunca sıska emreye tekmeyi geçirdi anlaşılan bu yer cücesi pek te güçsüz sayılmazdı emre de bu tekmeyi beklemiyor olacaktı ki şok oldu, ama fazla uzun sürmeden tekrar saldırıya geçti sıska ard arda yumruğu geçiriyordu bu çelimsiz çocuğun kafes dövüşçüsü gibi dövüşmesi normal miydi? yumruk atmayı bıraktı emre yere yığılmıştı arkasını döndü gidecekti herhalde derken birden cem kadraja girdi emreye oranla daha iri yarıydı ve güçlüydü belliki öfkelenmişti sıska tam gidecekken kolunu arkadan tuttu sıska cemin onu tutan elinden destek alarak sıçradı ve ters döndü şimdi o cemin kolunu tutuyordu tekme atarak diz çökmesini sağladı cidden bu sıskanın bu derece güçlü olması normal mi ??
"Hey arkadan saldırmak şerefsizliktir bu mu lan senin delikanlılığın?"
Bunu sıska söylemişti haklıydı sanırım cem in kolunu bıraktı ama cem bir anda yerden kalkıp sıskaya tekme attı sıska bunu beklemiyordu sanırım yere düsunce dengesini kaybedip bileğini incitti sanırsam,daha fazla uzamaması için bağırdım
"Cem yeter lan emreyi de al çık sınıfa" diyince herkesin benle sıskaya baktığını farkettim sıska velette gözlerini irileştirmiş şaşkınca bana bakıyordu .. bahçedekilerin bakışından rahatsız olup " gençler hadi sizde sınıfa " diye bağırdım herkes okula girmeye başladı buse haric ay bu da bi peşimi bırakmadı arkadaş anlamadım ki kuyruk gibi niye peşimde anasını vantozlarını yapıştırmış ahtopot gibi"buse hade kızım sen de uza " gitmediğini farkedince bağırdım bu sefer "uzasana kızım!" sinirlendiğimi farkedip okula girdi bu sıska sanırım bizim çete de olacaktı bundan sonra..çünkü görünen o kii fazla işime yarayabilirdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)
ChickLit10 yıl boyunca aile sevgisi görmemiş ezlem deniz 'in bu kadar yabani olması herhalde anormal karşılanamaz.. Kızımız ilk defa aşkı gideceği okulda tadacak tabi ilkler sadece onun için geçerli bi kural değil.. O hem güclü hemde güzel bir kız tabii far...