19

3.4K 172 1
                                    

Ateş le yarış alanına gittik oha berkle efe de burdaymış..
Berk beni görünce " oooo sen böyle kısa şeylerde mi giyerdin " diye kahkaha attı.. efe bana kırmızı sallayan matadorun boğa tarafından az sonra saldırıya uğrayacaksın bakışı atıyordu.. yani teknik olarak ben matador o boğa oluyordu sjjsj salak ona neyse..
Geldiğim zaman ateşin yanındaki çocuk lafa atladı..
" arkadaşınla tanıştırmayacak mısın ateş?"
"Uzak dur mert o senin takılacağın kızlardan değil"
Takılacağon kozlordon dogol mal bu beni gömdü mü şimdii... aman neyse takmadım kafaya moror yarışı başlamak üzereydi çünkü kaskımı takmamla berk elini omzuma attı
"Benim yanımda pek şansın yok ama iyi şanslar bücür "
"Beeeerrkkk" diye tıslayınca
"Tamam şampiyon 2.likte kutsal bi derece onun için uğraşırsın" diyip  kaçtı pis hamam böcegi 😠😠😠 ama bu 3 silahşörü yenip mort etsem fena olmaz nihahahah .. ruh halim titanik gibi anasını batmaz dedikleri gemi battı her an her duyguya girebilirim ayık olun gençler... kaskım tamam baska birsey yok zaten hazır basla ..

Bastım basabileceğim kadar gaza patikada yavaşladılar virajı alamayacakları icin ama benim ilk yapışım değil ve tabii fark atmak için 2 şansımdan ilki ve ben doğru kullanmalıyım yavaşlamadım tabiiiki

  2.viraj hızımı biraz azaltmam lazım çünkü uçurum veee biraz yavaşladım tekrar hızlanabilirim bitişe yaklaştığımda motordan ayağı kalkıp hızımı yavaşlattım ve bingo 1.benim herkes gözlerini irileştirmiş bana bakıyordu ve bu bende kahkaha atma isteği uyandırıyordu .. uzay gemimle yukardan inmişim gibi bakıyorlardı sjsjsjsj ....
Biraz bekledikten sonra ates berk efe de geldi 2. Ates 3.efe 4.berk zaaaaaa berk ilk 3 e bile giremedi ve ben kahkaha attım tabi sadece alandakiler değil bizimkiler bile horon tepen tavuk görmüş gibi bakıyordu bana berk elini omzuma atıp..
"Kızım sen insan mısın?? Oha lan bence gel biz evlenelim ikimizde mükemmeliz sonuçta!! gelecek nesilleri bu mükemmelikten mahrum bırakmamak adına 7-8 cocukta yap... ahh ne vuruyon deniz be" salak ya ateş le efe berk e kıpkırmızı olan gözleriyle bakarken mert geldi hani ateşin arkadaşı olan
"Bu kadar iyi olduğunu bilsem yarışa sokmazdım seni "
"Bundan sonra katılmam o zaman"
Mert sırıtarak
"Beni o güzel yüzünden mahrum mu bırakacaksın"
"Güzel yüzümü bilmem ama biraz daha konuşursan güzel yumruğumdan mahrum kalmayacağın kesin.."
Mert kahkaha atarakk
" sakin ol şampiyon.. merak etme çok sevdiğim bir kız arkadaşım var o yüzden senin adına üzgünüm" diyerek göz kırptı ve gitti aiyss cidden ama oldu mikrofon alıp şu kız bana aşık deseydi ne mal insanlar var yahu yeni yeni tuhaf tuhaf cins cins insanlar.. efe gözlerimin içine bakıp
"Bu kadar dikkat çekmesen olmaz zaten" diye baģırıp gitti al sana bi mal daha .. berk te benim gibi gözlerini kırpıştırırken ateş sırıtarak yanıma geldi ve elimi tutup beni çekiştirdi  kalabalıktan uzaklaşınca kulağıma eğilip " her konu da bana benzemene bayılıyorum sert hatunum " diyerek uzaklaştı kalbimin sesini umarım duymuyordur niye bu kadar hızlı atıyorki... gözlerimi kırpıştırırken ani bi kahkaha atarak " masum bebeksi ezlem deniz, bunu da gördüm ölsem de gam yemem "
"Öküz heriff" diyip kalabalığa ilerledim berkin yanına giderken 2 çocuk yanıma gelip sırık olan "bu gece takılalım mı?" dedi bana resmen fahişe dedi piçin dölü kendimi tutamayıp daldım.. digeri beni tutmaya çalışïnca kafa attım ona.. ikisini birden haşat edince arkamda ağzı 2 metre açık kalmış ateş 
Ilerde duran bi kız "böyle şeyler kitaplarda olur sanırdım" ateş bir anda kahkaha atıp
"Ohaa lan bu kadarda olmaz" diyip kahkaha atmaya devam ediyordu berk alışık olduğu için tepki vermemişti sadece yerdeki şerefsizlere bakıp sırıtıyordu..
Ates kolumdan tutup kaskı uzattı " hadi gidelim güzellik.. seni bir yere götürmem lazım inan pişman olmazsın" diyip kendi kaskını taktı " beni takip et deniz " diyerek motoruna bindi bende kendi motoruma bindim ve uzaklaşmaya başladık karanlık adeta içine çekiyordu bizi.. sanki kelimelerle değilde telepati yoluyla anlaşıyormuşuz gibi...

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin