..

4.6K 182 0
                                    

Bu berk denen çocuk tüm okulun içeri girmesini sağladı. O top model gibi görünen kızı bile yollamayı başardı cidden kız dudaklarını oyle büzüyodu ki sanki felç geçiriyor gibi bi hali vardı ve sanırım bunun havalı olduğunu düşünüyordu iğrenccc...
  Bahçe de kimse kalmayınca berk sırıtmaya başladı
"Adın ne senin bücür!" Diyince ağzını yüzünü patlatasım geldi bücürmüş.. "bücür senin 7 ceddindir" diyince sırıtması bir anda soldu.. ve bana öfkeden kızarmaya başlayan gözlerle bakıyordu ayy çokkk korktumm..
Mal ya bu çocuk neyse bileğimi incitmistim sanırım ama fazla ağrı yoktu yarına geçer herhalde..
Bu sefer berk bağırıyordu "Lan boyun 5 karış kalkmıs sülaleme mi laf ediyosun neyse anlaşılan okula heycan geldi benden çekeceğin var velet " diyince egoist köpek daha da sinir oldum velet senin babandır
"Ayy çok kortum sayın berk efendim.." bunu söylerken az önceki kız gibi ağzımı büzmüştüm ve bunu yapmak cidden zormus normale dönüp devam ettim " o kadar korktum ki ağlayacam.. şişme kabadayı" diyip yerimden kalktım berk morarmaya başlamıştı.. onu orda bırakıp 11.D yi aradım.. Aaa bu dünki çocuk değil miydi ona sorayım en iyisi " hey 11.D nerede! " cocuk gülümseyerek "aynı sınıftayız sanırım ben efe." diyerek elini uzattı.. dün dikkat etmemiştim ama çocuk taş gibiymiş yahu boyu 1.80 kaslı sayılmazdı ama yinede iyi bi görünüşü vardı esmerdi yeşil gözleri vardı ve esmer olduğu için gözleri bayaa bi dikkat çekiyodu .. ama böyle bi çocuk niye kendini savunmamıştı pek güçsüz birşey e de benzemiyo ki.. A be paşam aklındaki neydi senin diye düşünerek uzattığı eli sıktım " deniz " dedim gülümsedi ve sınıfa gittik en arkaya geçtim efe de benim yanımda oturdu. " saçlarını sevdim deniz" bu sözü beni gülümsetmişti.. ahh be paşam utandırıyosun diye düşünürken gülümsememi yüzümden silip ifadesiz bi şekide "sagol" dedim efe bozulmuştu sanırım benle iyi anlaşmaya çalışmaya çalışıyordu .. derken berk sınıfa girdi yuhhh.. o da bu sınıfta olamazdı herhalde efe ye dönüp " o da mı bu sınıfta " dedim efe "yook o 12 lerden" diyince rahatladım ama buraya niye geldi ve bana niye yaklaşıyordu...

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin