11

4.1K 183 2
                                    

Okula geldiğimde efe ve berk beni kapıda bekliyodu.. yine ne olmuştu acaba yine ne istiyorlardı.. efe bana gel işareti yapınca her ne kadar tekmelemek istesemde sinirime hakim olmalıydım bu okuldan da atılamazdım.. gidip " Ne var" diye sordum efe "bugun derse girmiyoruz" diye beni kolumdan çekistirip motora bindirdi yuhhh bu motor neydi mukemmel harika ask gözumden yıldız çıktı resmen.. motordan indim efe "biner misin deniz" diye bastırarak konustu aklıma gelen fikirle kafamı salladım "motoru ben sürersem olurr" tabi yüzumde pic smile bi gülüş vardï 😅😅 bana ne o motor sürülecek bana bakınca çenesinin kasıldığını gördüm umarım bu beni öldürmeyi planlamıyordu sonucta ben kız olduğumu gizlemedim ki o anlamadı kafasını yola çevirip gelme o zaman diyip motoru kökledi dayanamayarak "tamam dur dur binmek istiyorum" dedim bu sefer sırıtma sırası ona geçti.. motoru cok hızlı kullanıyordu ve buda benim gercekten çok hosuma gidiyordu mükemmel... yarım saatlik bi yolun ardından uçurum dibinde durduk yoksa gercekten beni öldürmeyi mi düşünüyordu.. ay Allah m ve ben kendi ayaklarımla geldim teknik olarak motor üstunde geldigim icin ayaklarımla gelmis sayılmam ama olsun bu benim isteğim dogrultusundaydı gerci efeyi Halledebilirdim çok zor olamazdı yani umarım bi yere takılırda düşersen vücudum milyarlarca parçaya bölünebilirdi ve bu da benim cesedimi bile bulamayacaklarının kanıtıydı te Allah m ya ne kindar bi çocukk..
"Korkma seni öldürmeye niyetim yok sadece biraz konuşmamız lazım.. en azından benim" son kısmı kendi kendine söyledi sanki sesi tam çıkmamıştı..
"Tabii efe şu bizi kandırdın gibi cumleler sıralayacaksan eger ben hiçbir zaman erkek olduğumu söylemedim yani sizi kandırmış sayılmam"
Efe uzun bi nefes aldı.. "ne olursa olsun deniz artık bizim çetedesin ve zaten kimse inanmaz kız olduğuna .. benden daha cok erkeğe benziyorsun o yüzden problem yok" bunu bastırarak söylemişti ve bu ilk defa oluyor ama zoruma gitmişti.. demek kıza benzemiyordum ve kimse kız olduğuma inanmazdı hah haspam.. sesimi çıkartmadım  efe devam etti "neyse sana bunu vermem lazım " bileklikti "bu ne alaka ya " efe sırıttı " madem bizim çetedensin çete liderinden bi hediye olarak düşün" kaskını takıp motoruna bindi efe savas istiyorsa öyle olacaktı...

Eve geleli 1 saat olmuştu ve babam da yeni gelmişti yanına oturup kıyafet almam lazım dedim bana dönüp
"Eşofman kıyafet sayılmaz " diyince daha da sinirlendim neyim vardı benim normalde umrumda olmayan şeyleri takmaya başladım...
Babam a dönüp "eşofman degil normal kıyafet" şaşırsmış bi şekilde bana bakıyordu.. madem öyle bekle bir saniye...
Birini arayıp birşeyler söyledikten sonra "birazdan asiatanım sana uygun birşeyler getirir ama ezlem bu değişimin sebebi ne?" Hicbir sey söyleyemedim cidden değişmemin sebebi neydi bundan 1 hafta once asla olmaz dediğim kıyafetleri mi giyecektim ... cidden ezlem gecerli bir sebebin bile yokken amacın neydi..amacım neydi...

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin