kurtarış plan A

7K 231 1
                                    

tabiki ezlem yakar boşboş bu olanları izleyemez ama ne yapabilirim çocuklar fazla hormonlu teke tek olsak belki bir şansım olurdu ama 3 iri yarı dallama bana bile fazla ama ne yapabilirdim derken aklıma gelen fikirle gözlerimin ışıldadığını hissedebiliyordum be oyun başlasın ezlem..
hemen lavaboya koştum ve su şişemi doldurdum onların kavga ettiği cephe de bi sınıfa geçip suyu kafalarına boşalttım öndeki dallamanın gözlerinden ateş fışkırdığına yemin edebilirim ve beklenen tepki  3 ü bir ağızdan "heyy bücürr"
ama bu gururumu yerle bir etti aman Allah m bücürmüş pehh sensin bücür pis dallama tam küfretmeye hazırlanırken bu salaklar nereye gitti ki aman neyse bi dakika buraya geliyor olmasınlar saklanmam lazım saklanmam lazım buldum ögretmenler masası hemen altına girdim son dakika da kurtulmuştum hatta son saniye dallamalar sınıfa girdi ve küfretmeye başladılar hadi ama daha yaratıcı olamaz mısınız hep klişe küfürler olmuyo ama en azından kendi seviyemde biriyle kavga etmiş olsaydım hangisine ait olduğunu bilmediğim bir ses
"hadi berk çıkalım kimse yok zaten partiye de gec kaldık kızlar bekliyor hadisene !" derken yavaş yavaş sesi uzaklaşıyordu kızlarmış te allah m ya partiymiş pıf dangalaklar neyse salağı oynayıp hemen çıkmayacağım 5 dakika bekliyebilirim en azından maluum belki de bana fake atıyolardır beni kandırıyolardır ben garantici bi insanım ben ezlem im yani oyle saf salak konumuna düşecek bi kız değilim benim ruhumda bedenimde güçlü ben güçlüyüm hem çok güçlü tamam la iç ses uzatmada çık şurdan yoksa babalık seni bırakıp gidebilir ve yerimden çıktım müdür ün odasına  ilerliyordum ki taa ki bir öküz önümü kesene kadarr.. aiyss çok cidden sen.. sennn..

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin