10

4.1K 181 3
                                    

Kim olabilir tabii ki efe..  berk te efenin yanında durmuş bana tuhaf tuhaf bakıyordu cidden ne oldu bunlara.. nen var kuzum diyip turk sinemasına bağlayasım gelsede durumun ciddiyetini bozamazdım..o yuzden efe ye
"Efe bir şey mi oldu?"diye sordum
Efe birseyler sormak istiyor ama soramıyordu.. en sonunda ağzını araladı derken "yok birşey git hadi sen"
"Kardesim kafan mı hoş, gel diyince geleyim git diyince gideyim neyiniz var sizin bu çete de ben yokum nokta ne haliniz varsa görun yeter be!"
Evet bağırmıştım çünkü sinir ediyorlar adamı tam uzaklaşmıştım ki efe o soruyu sordu onceden sormasi gereken soruyu salak sey..
"Sen kız mısın deniz?"
Her ne kadar erkek oldugumu soylemek istesemde yalanim ortaya çıkarsa kötü olabilirdi benim açımdan o yüzden dürüst olup "evet" dedim berk, efe ve digerleri hayretle bana bakıyorlardı tamam cok guzel olmayabilirdim ama kız oldugumu anlamamışlarsa cidden bi problem var demekti.. ya benim açımdan bi problem vardi ya da onlar fazla salaktı.. eve yetişip biraz yemek yedim.. evde yemek işinden sorumlu yaşlı bi teyze varmıs ama 1 haftalığına koye mi gitmesi lazımmıs pek anlamadım o kısmı o yuzden dolaptakilerle idare etmeliymisiz. off zaten cok yorgundum bide her tarafım toz icinde kalmış tam anlamıyla rezalet görunuyorum..
Ufak bi duş alsam iyi olacak sanırım..uyuyup uyanıp okula gitmen lazım sobuçta bide şu salak çete çıktı başıma ahh ezlem ahh yine ne işler açtın başına...

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin