20-final

3.9K 172 23
                                    

Ateşle iyiyce şehirden uzaklaştık.. sonra bi patlama oldu ve her şey havadaydı...sanırım patlayıcı bir şeyin üzerinden geçmiştik ateş ateş diye bağırıyordum ama kimse duymuyordu beni..sanırım konuşmakta zorluk çekiyordum çünkü kendi sesimi ben bile zor duyuyordum.. yaralıydım motorum bi yana uçmuştu ben ve motor birbirimizden baya uzaktık ya ates ateş nerdeydi sağ tarafa baktığımda ateş te yaralıydı, kaskı  kırılmıstı.. sürünerek oraya ilerledim "A-ateş" diye kekeledim ateş gözlerimin içine bakıp "canın acıyor mu?" Diye sordu salak aptal kendi ne halde beni düsünüyor.. hıçkırıklarla ağlamak istiyordum ki ateş gözlerimden süzen bi damla yaşı eliyle sildi " şşssst sakın" diyip yutkundu " sakın sakın.. benim yüzümden ağlama hatunum saaa-nna" diyip tekrar yutkundu " gülmek yakışıyor" diyip kalkmaya çalıştı ama o da benim gibi güçsüz kalmıştı zorlanıyordu kalkamıyordu lanet yerde bize yardım edecek kimse yoktu gözüm kapandı ve kendimi uykuya teslim ettim garip olansa hiçbir şey hissetmiyor olmamdı.. gözlerim kapandıktan sonra sert birşeyin yere yığıldığını hissettim ama gözlerimi açamadım daha doğrusu açamıyordum..
Ateş diye bağırarak rüyadan uyandım ne yani tüm her şey bir rüya mıydı?babam "ezlem iyi misin kabus gördün sanırım hadi hazırlanda okula kayıt isini halletmeye gidelim" diyince kafamla onayladım, kapı sesini duyunca babamın çıktığını anladım derin düşuncelere dalmıştım dolabıma yöneldim
Ilk aşkım hayal ürünü müydü ateş diye biri yok muydu babamın yanındaydım evet ama daha bugün kayıt için gidecektik ve tüm kıyafetlerim pijama ve eşofmandan ibaretti ben onca şeyi sadece rüyamda görmüş olamam... ya efe ya berk ya digerleri hiç var olmadı mı??
Bi an sırıttım en azından ilk aşkım gözümün önünde ölmemişti..
Ne diyorum ben ya..
Pijamalarımı köşeye tıkıp siyah yırtık kotumu giyip beyaz  t-shirt giydim uzun saçlarımı ilk defa salık bıraktım ve çantamı alıp aşağıya indim babam hayretle beni süzüyordu..
"Ezlem deniz, annen bana sürekli eşofman giydigini oğlan çocugu gibi etrafta dolandığını söyledi ama göruntun hic oyle demiyor hem ne bu surat"
Konuşacak halim yoktu direk kapıdan çıkıp arabaya ilerledim..
Arabayla okula gittik okul ayni ruyamdaki gibiydi tuhaff belkide ben oyle zannediyorumdur.. iceri girdigimizde adam bana sarılıp oo yegenim hos geldin faslına gecince odadan çıktım biraz ilerleyince sert bi cusseye çarptım yere düştüğümde kafamı kaldırınca büyük çaplı bi şok yaşadım .. çocuk bana sırıtarak "selam guzellik ben ateş bu okula yeni mi geldin?" Diye sordu "A-ates" diyince sırıtması genisledi " kızlar beni görunce heyecanlanır ama senin gibi bi güzelliği etkiledigim için büyük onur duydum.. " sırıtarak ayağı kalktım ve kolundan tutup ters çevirdim duvara dayadım kulağına eğilip " o onur bana ait " diyip müdürün odasına ilerledim tüm simaları unutmuş olabilirim ama ateş i asla unutmadım oo ruyamdaki atesti ilk aşkım olan ateş.. "sert kızları severim bundan sonra benimsin sakın kimseye bakayım deme " diyen bir adet ates.. o iste oo benim ateş im benim ilk aşkım rüyamdaki prens im..

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin