Salak ateş efeyi takmadı bile.. Ben o kadar kavga olacak diye umut etmistim ama ateş, efe nin kulağına birsey soyledi kavga baslamadan bitti.. yaşadığım hayal kırıklığını anlatamam gencler resmen ağlamak istedim o an arka sıradaki kız cekirdek bile uzatmıştı.. gerci çekirdeği nerden buldu bilmiyorum ama.. neyse.. yani o kadar heycansız bi atraksiyon oldu..
"Güzellik istersen çekirdeğini benimle paylaşabilirsin sıranı paylaştığın gibi" diyip göz kırpan bir adet igrenc ates cidden etkilendigimi falan zannetmiyor dimi.. salak sey onu takmayıp çekirdek çitlemeye devam ettim cidden sabah sabah cekirdek, her şeyin bir ilki var diye boşuna demiyorlar..
"Hey çekirdeğimi ver mal!!!" Diye bağırdım ama ates onları çöpe attı ayyy kalbim..
"1.kural bundan sonra benimsin 2.kural benim olan senin senin olan her şey de aynı zamanda benim!" Ne diyo lan bu bonzai falan mı içmiş sınıf aynı anda ooo falan yapmaya başladı sanki falım reklamında oynayan amcalar mübarek.. ne bakıyosun deniz ver şu maymunun ağzının payını..
" oha oldu olacak nikah kıy" dememle durdum kaldım benim şuan 77 sülale sövmem lazımdı lan ben ne diyorum.. ateş kahkaha atmaya başladı.. "18 ini doldurduysan kıyarım güzellik"
"Hı?!" Bu sefer daha fazla gülmeye basladı.. hah götüm .. mal mıdır nedir yahu..
"Kalk lan sıramdan!!" Diye bağırmamla ateş malıyla birlikte tüm sınıf bana baktı..
"Nıç güzellik alış buna benden kurtuluş yok" diyip kolunu omzuma attı
Nee benim omzuma la bu çocuk ne yemis..ya da cidden ne içmiş..
"O kolunu biyerine sokarım.. indir o kolunu bir daha tekrar ETMEM!!" diye tıslayınca ates kolunu indirmek zorunda kaldı hoca sınıfa girince bizi izleyen kalabalıkta dağılmış oldu.. (kasılmaya başlamıştım sonunda.. gerçi izleyicilerede hak vermek lazım bende olsam ben de izlerdim..)
...Ders başladığı gibi uyuya kalmışım çok direndim ama ders edebiyattı.. fazla zorlasamda gözkapaklarımı.. ne yazıkki verdiğim amansız ve çetin mücadeleyi kaybettim...
Gerci uyanmazdımda bi ara gözümü zilin çalmasıyla araladım resmen salyaya buladığım sıraya baktım vay.. tekrar gözumu kapattım bu sefer ateş uyandırdı.. mal bundan çekeceğim var anlaşılan iblissss.... neyse bi bakış attım sonra tekrar gözumu kapattım tekrar beni dürttü o parmağını varya neyse batım yine ateş malı.. bi dakika ya o damak mı kıymetlimmsss
Gözüm resmen pörtledi.. ateşte tabii bi kahkaha koyverdi gitti ..
Gerci cocuk fena sayılmaz hatta cocuk tas gibi birsey ne diyorum ben ya "kendine gel ezlem deniz!" Ates pis pis sırıttı "demek deniz ha hemde ezlem i de var .. " ay ben seslimi konustum az once ..
"Bencede kendine gel gerci seni okul bitene kadar izleyebilirim ama.. sesini de duymak istiyorum.. her ne kadar uyurken çok masum görünsende!" Diyip cikolatayı uzattı tabii ki cikolatayı aldım damak lan boru mu bide büyuk olandan nihahah yemeye basladım gerçi ben mi damağı damak mi beni yedi anlamadım ağzıma gözüme bulaştı sanırım.. biraz fazla şey ettim yani hızlı yedim sanırım..ateş kolumdan tutup beni çekiştirdi yoksa damakta uyuşturucu .. ne diyorum ne arar bu embesil de o .. yoksa damakta uyku habı mı vardı..oyle olsa niye uyandırsın.. uyku habî da sacma oldu !yoksa beni zehirledi mi.. ölmek istemiyorumm..
Ateş beni kızlar tuvaletine götürünce ben iptalll kızlar da vefat tabi bastılar çığlığı tabi 2 dakika sonra hepsini kovan bir adet ateş...
Ne oluyo ya atraksiyon atraksiyon "kabus canım kabus en son uyuyodum ben kesin hala uyuyorumdur"
Diyince ates peçetesini alıp ağzımı temziledi
"Yuhh sınırlar diyorum aşmasan diyorum!"
Dedim ama ates beni pek takmadı onu ittim
"pardon ama ates ne oluyor.."
"Çikolata bulasmıştı temizledim.."
Hah cidden ama tımarhane kaçkını mıdır nedir .. lavabodan bi hışımla çıktım zaten zil çalmıştı.. bu sefer görüş alanımda efe ne oluyor ya bugün ne günah işledim
" deniz ateş e yanım boş demendeki amaç?!"
"Huhh?! Bos yerim ne ben mi?" Efe elimi saçından geçirip
"Neyse deniz benimle oturmak istemiyorsan bunu bana direk söyleyebilirdin.. her neyse çete de olmana artık gerek yok .." diyip gitti cidden ne boktan bir gün...sanki çokta umrumdasınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)
ChickLit10 yıl boyunca aile sevgisi görmemiş ezlem deniz 'in bu kadar yabani olması herhalde anormal karşılanamaz.. Kızımız ilk defa aşkı gideceği okulda tadacak tabi ilkler sadece onun için geçerli bi kural değil.. O hem güclü hemde güzel bir kız tabii far...