Efe'nin ağzından:
Deniz daha gelmemişti ve ben çardakta oturmuş denizi bekliyordum.. acaba birşey mi oldu diye düşünmeden edemiyordu.. off deniz neredesin ya..
"Efe off şuraya bak!" Diyen sametin sesiyle arkaya döndüm güzel motormuş.. derken jeton düstu tekrar o tarafa baktım yuhh ne zamandan beri bizim okulun kızları böyle guzel motor kullanıyo.. cidden şaşırtıcı etrafıma baktığımda herkes kıza bakıyordu.. kız bizim çardağa yaklaşınca samet e dönüp "salyaya buladın etrafı ağzını kapat" diyip önüme döndüm kız önüme gelip durdu kaskını çıkardı "deniz" diyebildim sadece yuhh bu ne be boyle giyinince cok farklı olmustu fizigi gayet guzeldi kısa olan saclarının arasına birlac tutam renk atmıstı ve bu ona daha sert bi hava katmıştı deniz şuan gerçtekten çok güzel görünüyordu.. yüzüne baktığımda sırıtıyordu ve bu da onun derin gamzelerini gözler önüne seriyordu..
"Oyle bakmayı bıraksan diyorum" diyen deniz e sırıtarak "nasıl bakmayı" diye sordum herhalde güzel bakmayı falan diyecek derken "abaza gibi" diyince şok olmuştum.. abaza gibi mi samet berk cem emre falanda zaten şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu.. deniz kaskını motora bırakıp sınıfa ilerledi.. berk bana yaklaşıp " abi şimdi bu deniz miydi?" Diyince kasıldım cidden denizle çok işim vardı..
Tekrar bir motor sesi duymamla kafamı çevirdim.. bu ateş ti iyiyde onun burda ne işi vardı? Ateş bize yaklaşınca sinirlerim bozuldu yaklaşan yaklaşana.. cidden ne mal bi gun geçiriyorum.. gözümü kapatıp açtım ates bana bakıyordu.. sırıtarak "efe ben ve arkadaslarıma bi hosgeldin yok mu?" Diyince sinirlendim "yok oglum! Kaybol hatta toz ol uğraşamam!" Sırıtarak "of efe hic degismemissin.. heem hayatımın içine sıçtın hemde suçlu benmisim gibi davranıyorsun!" Diyince iyiyce kasıldım yumruğumu sıkıyordum ama ses etmeden direk sınıfa çıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)
ChickLit10 yıl boyunca aile sevgisi görmemiş ezlem deniz 'in bu kadar yabani olması herhalde anormal karşılanamaz.. Kızımız ilk defa aşkı gideceği okulda tadacak tabi ilkler sadece onun için geçerli bi kural değil.. O hem güclü hemde güzel bir kız tabii far...