..

4.3K 180 8
                                    

Babamı arayıp geç gideceğimi haber verdim önce biraz mırın kırın etti zaten toplantısı olacağı için pek bir şey söylemeden kabul etmek zorunda kaldı.
Ders bitince efeyle birlikte sınıftan çıktık tabi ki efeyle tüm gün konuşmadık. Ne efe benle konustu ne ben efeyle berk züppesi de çok kötü biri sayılmazmıs konuşunca anladım aslında kafa çocuk yanındaki 2 aptal için aynı şeyi söyleyemem ama yedikleri dayak az geldi herhalde.. neydi adları hı hatırladım zayıf olan emre yapılı olan cem te Allah m ya tik hergeleler ne olacak ..
Kavga yerine gittiğimizde kırık dökuk bir fabrikaydı çok klişe ben onları sadece uzaktan izleyecegim sonuçta ben çeteye kendi isteğimle girmedim.. ZORLANDIM
Yavas yavas fabrikanin önü dolmaya başladı yuhhh haçlı seferi falan mı düzenliyoruz abi daha 17 yaşındasnız hadi  bazıları 18 ordu toplamak nedir ya...
Biraz bekleyince çete tamamlandı tabii benim ağız açık kaldı törende bile bu kadar adam bulamazsn tamam o kadarda değil abarttım ama bayaa bir kalabalıktı..
Efe beni kolumdan tutup öne çıkardı ve beni tanıttı çete ye yeni katılan arkadaş zırvalığı bazıları gülümserken bazı hergeleler beni takmadı bile vay domuzlar tabii aralarında en çelimsiz ve kısa ben olunca ondan beni takmamaları normal.. saat in 6 olmasıyla kavga edeceğimiz çocuklar karşı tarafı doldurdu en öne çookk cool ve meteor bi çocuk gecti sarışın sevmem normalde ama bu insan olamaz o derece.. onunla kavga edecek olmam kötü olmus.. onun için üzülmeye basladım şimdiden ,cidden istanbul da bayaa bayaa kendilerine bakıyolar ha hepsi boyle yapılı boyalı küpeli falan neyse öndeki çocuğunda dikkatini ben çekmis olmalıyım ki bana bakıp bi kahkaha attı vay anasını kahkahası bile cool adamın ne diyeyim.. önce bana bakıp sonra efeye döndü
"Ne zamandan beri çeteye kız alıyorsunuz!!"
Auuuuuyy ben bunami havalı dedim küçümsedi beni az önce bittin oğlum sen ...
Efe bana bakıp sonra karsıdaki çocuga döndü "ne kızı aras ne saçmalıyorsun"
Adının aras oldugunu ögrendigim ukala cok yuksek bi kahkaha patlatti "e madem öyle başlayalım"
Ve bumm herkes birbirine girer .. 2 salak bana dogru gelince ikiside pert arkami dondugumde arasın bana  baktığını fark ettim tabi fazla uzun sürmedi tekrar kavgaya daldı bende 2 3 kisiyi daha halletikten sonra kösedeki varilin üstune oturup kavgayi izledim cidden mukemmeldi.. aksiyon filmini aratmıyorduk sonra efeye 3 kisinin aynı anda daldığını görunce içim elvermedi oraya kostum sonucta zorla da olsa artık onun çetesindeydim fena kavga etmiyordu hatta bayaa iyiydi.. kavga bittiginde bizimkiler kazanmıştı tabii arasta burnundan soluyordu tabii olumm ne sandın .. büyuk bi hüsran içinde giderken bu benim çok hoşuma gitti tabi çetedekiler de basta etmedikleri hosgeldini simdi ettiler neymis iyi teknigim varmış iyi dövüşüyomuşum 10 yılımı verdim boruu muu tam gidecekken biri beni kolumdan tuttu  ama yeter ya cidden yeter!!

Kolejdeki Çete- (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin