Bennett

205 13 0
                                    

Túto kapitolu venujem jednej úžasnej šťuke, ktorá ma dokopávala písať ❤ kaarlasad ďakujem ❤ Uži si kapitolku ❤
A na konci bude oznam, tak si ho prosím Vás prečítajte. ❤
Upozornenie! Sexuálne narážky!

Práve máme matiku s profesorom Bennettom, ktorý je len tak mimochodom neuveriteľne sexy. A aj mladý. Veľa spolužiačok si naňho robí zálusk, ako som si všimla. Takmer každá hádže naňho zvodné pohľady, necháva na ňom oči a vyzlieka pohľadom. A chalani ho prebodávajú pohľadom a žiarlia. Ja ho zatiaľ len skúmam.

,,Je sexy, však?" drgla do mňa Meggie, ktorá slintá až za ušami. Nemo som prikývla a snažila sa sústrediť na to, čo hovorí, no pri jeho plných perách, okolo ktorých mu narastá jemné strnisko, sa to moc nedá.

,,Ten by stál za hriech.“ opäť ma mňa prehovorila Meggie. Uchechtla som sa. Ale prikývla som. Má úplnú pravdu.

,,Slečna Williams, rozumiete učivu, ktoré Vám vysvetľujem?" spýtal sa chrapľavým hlasom.

,,Vôbec. Mohli by ste mi to vysvetliť znovu?" úplne omámená sa nevinne spýtala a pritom si zahryzla do pery. Veď ona ho balí!

,,Veľmi rád by som, no bohužiaľ nám neostáva veľa času. Čo keby ste prišli po vyučovaní ku mne do kancelárie?" spýtal sa opäť s tým jeho chrapľavým hlasom, a pri tom sa zvodne usmial na Meggie, a nezabudol ani zvodne žmurknúť. Stavím sa, že keby teraz Meggie nesedela na stoličke, nohy by sa jej podlomili. Ani by som sa nečudovala. Mne by sa pravdepodobne stalo to isté.

,,Veľmi rada, pán profesor." povedala a snažila sa zakryť to potešenie. No márne. Každý vedel, ako veľmi sa na to ,,doučovanie" teší. Meggie je totižto v matike veľmi dobrá. Všetko jej ide. Takže niet pochýb, že mu klamala.

Zahryzla si do pery. Jemne som ju štuchla medzi rebrá. Myklo ňou, a ona sa zasmiala.

,,Prestaň. Nestrápňuj ma." zasmiala sa.

,,Na to ma nepotrebuješ, moja." poslala som jej vzdušný bozk a zasmiala sa.

,,Slečna Montgomery, keď sa smejete, tak zrejme chápete preberanému učivu. Môžete nám teda vypočítať príklad na tabuli?" spýtal sa Bennett a intenzívne udržiaval očný kontakt. Neochotne som sa postavila a zazrela, ako sa Meggie usmieva od ucha k uchu. Veď toto jej vrátim.

Postavila som sa až pred tabuľu a pozrela na príklad. Najskôr som nemala ani poňatia, o čo ide, no keď som sa lepšie pozrela, spomenula som si, ako sme toto učivo trochu preberali na starej škole. Práve tento príklad bol ako vzorový na výpočet. A tak som sa pustila do počítania. Prekvapivo mi to netrvalo dlho, a dokonca som to aj správne vyriešila. Nečakala som, že si to celé zapamätám. Predsa len malo zmysel dávať pozor na hodinách. S úsmevom na perách som sa otočila na profesora.

,,Výborne. Máte šťastie, že ste to vedeli. Inak by som Vám musel dať upomienku za vyrušovanie na hodine. Ale takto ste si zaslúžili jednotku. Môžete si sadnúť." povedal svoj monológ. Jednotke som sa potešila, a to zapríčinilo ešte väčší úsmev na mojej tvári. Vrátila som sa do lavice vedľa Meggie a potichu sa zasmiala.

,,Máš z pekla šťastie.“ rýpla si do mňa Meggie.

,,A ty máš viac šťastia ako rozumu.“ vrátila som jej to s úsmevom.

,,Máš pravdu.“ uznala so smiechom.

,,Slečna Montgomery a slečna Williams. Prosím Vás, aby ste prestali vyrušovať na hodine. Toto je druhýkrát, čo Vás upozorňujem za vyrušovanie behom desiatich minút. Ak to bude takto pokračovať, pošlem Vás do riaditeľne. A to platí aj pre Vás, slečna Williams.“ dokončil svoj monológ a neprestajne sa na nás díval.

Upíria láskaWhere stories live. Discover now