Bölüm şarkısı ; Rita Ora- Body on me (Çok güzel bir şarkı♥️)
⭐
Bahar dudaklarını adamın yumuşak dudaklarından kurtarıp, yavaşça geri çekildi. İkisinin de kulaklarını şöminede yanan odun çıtırtıları doldururken, genç kadın gülümseyip, burnunu adamın burnuna sürttü.
Ardından sertçe yutkundu. Buğulanmış gözlerini aralayıp, adamın koyulaşmış mavilerine dikti. Genç adam şaşkın şaşkın ona bakarken, Bahar sertçe yutkunup, şaraptan aldığı cesaretle biraz saha sokuldu adama.
"Biliyor musun, bugün gerçekten korktum" dedi Bahar sıcaklanarak.
"Hah, kurt seni yicek diye mi?" diye fısıldadı genç adam.
"Hayır, sana bir şey olacak diye.."
Yavuz gülüp, "Hayırdır?" diye fısıldadı.
"Çok kötüsün..." diye Bahar nazik bir şekilde adamın yüzünü avuçladı. Baş parmakları elmacık keçiklerini okşarken içine düştüğü durumu sorgulayamayacak kadar rahat hissediyordu. Şu an onun için o kadar büyülüydü ki. Çok beklemeden dudaklarını dudaklarına bastırdı hafifçe. Tekrar bir birilerinden ayrıldıktan sonra, "Bir daha Merve için içmeni istemiyorum, Yavuz." dedi genç kadın.
Yavuz yutkundu. "Onun için içmiyordum, Bahar..." diye fısıldadı. Bahar ellerini yavaşça genç adamın göğsüne koyup kulağına doğru, "Sana inanmalımıyım?"
Yavuz gülümseyip, "Evet desem inanır mısın?" dedi fısıltıyla. Bahar sertçe yutkundu. Alkol bedenini sarsa da, düşünceleri oldukça netdi. Sarhoşluk onu cesaretlendirmiş, düşüncelerine netlik kazandırmıştı.
"Galiba evet..." dedi genç kadın geri çekilip adama bakarak.
Genç adam gülümseyip, onun çenesini tuttu ve hafif kaldırdı. İçkinin verdiği sıcaklıkla ikisi de saf saf birbirine bakarken, ağırlaşan göz kapaklarının farkında bile değildiler. Şu an ikisi de iliklerine kadar birbirinin kokusunu hissediyordu. Bahar o an sadece kalbinin yerinden çıkacak kadar hızlı attığını hissetti. Sanki kalbinin sesi kulaklarındaydı ve bir azdan göğsünden fırlayacaktı.
Usulca ona doğru biraz eğilip, dudaklarını adamın dolgun dudaklarına bastırmadan önce kokusunu içine çekti. Yavuz kızın üzerindeki sabahlığı hızla çıkardı ve bir tarafa fırlattı.
Elleri kızın çıplak sırtında arsızce gezinirken, Bahar sesli bir şekilde tuttuğu nefesi verdi. Adam kızı kucağına çekip, dudaklarını birleştirdi. Tutku ve istek dolu bir öpüşme sırasında, genç adam dayanamayarak ellerini kızın üzerindeki mor geceliğin askısını indirdi. Nefessiz kaldıklarında ikiside ayrıldı ama adam zaman kaybetmeden dudakları ile kızın omuzlarını mühürlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karı vs Koca (oyun arkadaşım) | Tamamlandı
Fanfiction"Umarım evleneceğimiz gün yanlışlıkla sakalını değil de, kaşlarını keserler, Yavuz. " "Umarım evleneceğimiz gün gelinliğin kirlenir de, kot pantalon giymek zorunda kalırsın, Bahar" Romantik Komedi✏