Bölüm.17."Beşik kertmesi"

9.2K 469 352
                                    

Bölüm şarkısı ; Oğuzhan Koç & Murat Dalkılıç- Aşinayız

Bölüm şarkısı ; Oğuzhan Koç & Murat Dalkılıç- Aşinayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  ⭐  

Yavuz öfke ile soluyup, hemen boştaki eli ile sapsarı saçlarını savurdu. O sırada Bahar şok içinde onu seyr ediyordu. Şu an en ufak tepki bile veremiyordu. Sanki küçük dilini yutmuştu. Maydanoz desen, o'da yemyeşil gözlerini büyütmüş, Yavuz'a bakıyordu.

"Lan, görüntülü ara!"

Yavuz'un telefonu kapatıp, ekranına bakması ile Bahar bacakları üzerindeki tepsiyi komodinin üzerine koydu. Biraz sonra telefon ekranında Fethi'nin yüzü göründüğünde, Bahar'da kediyi yatağın diğer tarafına koydu ve dizlerinin üzerine oturdu. Ardından Yavuz'un arkasına geçerek çenesini adamın çıplak omzuna koydu.

"Fethi?!" dedi Yavuz kaşları çatık bir şekilde.

Fethi biri ile uğraşıyordu belli ki.

"Lan?! Buraya baksana!" dedi Yavuz.

"Eylem bir çekil şurdan!" diye Fethi bağırdığında, Eylem adamın koluna şaplak atıp telefonu onun elinden aldı ve ekrandaki Yavuz'a baktı.

"Enişte.. Oha, Bahar? Lan müsait bir zamanda aramadık mı?"

"Haaaaa pis kahküllü! Nazlı'yı da, seni de öldüreceğim! O geceliklerin hesabı ağır olacak!" dedi Bahar.

Fethi sonunda öfkelenip, diğer kolunu Eylem'in omzuna doladı ve onu kendine çekti. Şimdi ikisi de ekrana  sığmıştı.

"Lan siz birlikte napıyor sunuz?" dedi Yavuz.

"Bir şey yapmıyoruz. Ben Hamit başkanın elçisiyim, bu da Yıldırım başkanın! Duruma bir çare bulmak için bize 'gidip bir yol bulun' dediler! Resmen kiralık beyin bellediler be bizi." dedi Fethi göz devirerek.

"Aman ne güzel.." diye burun kıvırdı Bahar.

Yavuz omuz silkip,

"Fethi, nedir bu beşik kertme olayı?" dedi.

"Abi, valla biz de yeni öğrendik. Dün gece geldiler de, biz seni aramak istemedik. Malum, uyursunuz falan.." diye Fethi kameraya baktığında, Eylem sırıttı.

"Eveleyip geveleme Fethi! Anlat hadi." dedi Yavuz.

"İşte anlattı ya. Geldiler ve burdalar. Hepimizin kıçından ter aktı Bahar'la evlendiğini söylerken! Resmen 'hayır, o benim' diye cıyaklayıp duruyor" dedi Eylem.

"Kim kimin lan? Ağzını yırtarım onun!" diye Bahar aniden bağırdığında, Eylem, Fethi ve Yavuz gözlerini belertti.

Bahar utanarak yüzünü genç adamın arkasına saklayınca Yavuz kafasını iki yana sallayıp,

Karı vs Koca (oyun arkadaşım) | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin