Bölüm.22 "Kiraz ve Mavi"

8K 418 306
                                    

Bölüm şarkısı ; Hande Yener- Deli bile

O zaman canım kankama gelsin bu bölüm. Kendisi ile bayağı sohbet ettiğim için bölüm 2 saat kadar gecikti😂 Karşınızda küçük Ethem
Habisglu 😚

 Kendisi ile bayağı sohbet ettiğim için bölüm 2 saat kadar gecikti😂 Karşınızda küçük EthemHabisglu 😚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  ⭐  

Yavuz iç geçirip karşısında ne saçmaladığını düşündüğü doktora baktı. Şu an hangi duyguyu yaşaması gerektiğini bilmiyordu. Bir yandan hamilelik haberi yüzünden şok yaşarken, diğer yandan düşük riskini duyması ile donup kalmıştı.

"Bak, kurban olduğum. Neden milleti gerim gerim geriyorsun? Düşmediyse neden düşmüşmüş gibi gerilim yaratıyorsun?! Manyak mısın lan sen?" dedi Keşanlı doktora bakarak.

"Sakin ol, dayıoğlu. Adam işini yapıyor." dedi Ateş arkadaşının kolunu tutarak.

"Keşanlı, bebeğim, haklısın. Sen de ne biçim doktorsun be?! Sanırsın Testere filmindeyiz. Azıcık merhametli ol!" dedi Eylem yüzünü buruşturarak.

"Öhm.. Yenge, bebeğim falan pek hoş değil yalnız." dedi Keşanlı.

"Fa-Fakat ben ne yap..-" diye doktor üzerine gelen iki kişiye dayanamayıp isyan edecekken, Fethi Eylemi tutup kendisine çekti ve,

"Doktor bey, kusura bakmayın. Gece uykularını alamadıkları için biraz gerginler. Lütfen, çok takılmayın bunlara.." dedi.

"Neyse.. Hastayı ziyaret edebilirsiniz. Midesi yıkandı." dedi doktor gülümseyerek.

"Tabii, teşekkürler." dedi Nazlı gülümseyerek.

Hepsi gülümseyerek doktoru uğurladıktan sonra sırtını duvara dayayan Yavuz'a baktılar. Genç adam şok içinde dudaklarını büzmüş, öylece yere bakıyordu.

"Abi, kendine gel. Bahar'ı görebiliriz dedi doktor." dedi Su kıkırdayarak.

"Şimdi Ba-Bahar mı hamile?" diye Yavuz gözlerini büyütüp karşısında gülümseyerek ona bakan ailesine ve dostlarına baktı.

"Yok, baban! " dedi Keşanlı göz devirerek.

"Hamit, kaç aylık?" diye Gülümser güldüğünde,

"Bir eve gidelim de, ben size göstereceğim kaç aylık olduğunu. Esasta sana Keşanlı." dedi Hamit. Keşanlı hemen başını öne eğip, mahçup bir şekilde sırıttı.

O sırada ise olaya el atan Su oldu. Kollarını göğsünde çaprazladı ve,

"Hani sizde güya sevmiyordunuz ama dakka bir, gol bir bebek yapmışsınız..." diye imâlı imâlı konuştu.

"Hııııııııı, haklı valla. Daha şunun şurasında bir ay bile olmadı yahu.." diye Nazlı sırıttığında,

"Bunu hamile olan biricik ablamın yanında da söyle de, tırnakları ile vücuduna dövme yapsın.." dedi Feyzullah kollarını göğsünde çaprazlayarak.

Karı vs Koca (oyun arkadaşım) | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin