Bölüm şarkısı; Yalın- Bir tek sen eksiksin
⭐
Bahar hocası ile vedalaştıktan soyunma odasına geçti. Sonunda nöbeti bitmişti ve eve gidecekti. Üzerindeki hava mavisi ameliyat önlüğünü çıkardı. Bugün ters doğum için asistanlık yapmıştı ve başarılı bir performans göstermişti. O yüzden oldukça keyifliydi. Sadece karışıda vermesi gereken iki sınavı vardı. Onları da verdikten sonra, resmi olarak doktor gibi çalışacaktı.
Üzerini giydikten sonra, gardiroba astığı siyah paltoyu aldı. Birden burnuna dolan koku ile göz kapakları ağırlaştı. Oldu olası erkek parfümlerinden hoşlanırdı ama, bu parfüm kokusu çok başkaydı. Bu koku deniz, hatta yağmurdan sonraki toprak kokusunu anımsatıyordu.
Düşüncelerine göz devirip, paltoyu giydi. Birileri odaya dalıp onun bu mayhoş hallerini görse, rezil olurdu kesin. Paltonun düğmelerini ilikleyip, çantasını aldı ve odadan çıktı.
"Bahar'cım.." diye bir ses duyduğunda, gülümseyerek geri çevrildi.
Asya gülümseyerek ona el sallayıp, adımlarını hızlandırdı. Sabahtan beri tek kelime dahi konuşamamışlardı. Çünkü yoğun bir gündü.
"Nasılsın Asya?" dedi Bahar yorgun gözlerle.
"İyiyim, canım. Asıl sen nasılsın? İki gündür doğru dürüst konuşamadık.." dedi Asya.
Vurguladığı şey, Yavuz'un onu kaçırması ile ilgiliydi. Çünkü Yavuz Bahar'ı kaçırdığı zaman, polisleri arayan Asya'ydı. Ve tabii ki Yavuz'un aslında Merve yerine Bahar'ı da kaçırdığını biliyordu. Herkes gibi..
"İyiyim çok şükür.. Meraklanma, Asya. Zaten kaçırılma olayı ile alakadar herhangi bir sorun yok. Babalarımız uzun süredir bizi evlendirmeyi düşünüyormuş.." dedi Bahar samimi bir tonlamayla.
"Canını sıkma, tamam mı? O çok iyi bir adama benziyor. Ayrıca, şu yelloz Merve ile değil de, seninle evlenmesi büyük bir mutluluk. Çok yakışıyorsunuz" dedi ve göz kırptı.
"Teşekkürler.. Ah, eve mi gidiyorsun? Yavuz gelecekti. Seni de bırakalım mı?" dedi Bahar.
Ne ara bu durumu bu kadar kabullenmişti, bilmiyordu. Adama karşın içinde sevgi kırıntısı bile yoktu ama, Eylem'in o şahşahalı sözlerinden sonra, biraz daha sakin kalmaya çalışıyordu. Sonuç olarak karı-koca değil, karı vs koca olacaklardı.
"Yok, yok. Benimki gelecek, merak etme" dedi Asya kıkırdayarak.
"Aaa, enişteye selamlar. Hadi ozaman, ben kaçtım" diye Bahar güldü.Asya kafasını memnun bir şekilde salladı. Genç kızlar sarılıp, vedalaştılar.
Bahar yavaş-yavaş çıkışa doğru ilerlemeye koyuldu. Sensörlü kapılar açıldı ve dışarıya çıktı. Etraf karanlığa bürünmüştü ve soğuk kış rüzgarı esiyordu. Fakat Bahar'ın üzerindeki palto yüzünden, soğuk onu etkilemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karı vs Koca (oyun arkadaşım) | Tamamlandı
Fiksi Penggemar"Umarım evleneceğimiz gün yanlışlıkla sakalını değil de, kaşlarını keserler, Yavuz. " "Umarım evleneceğimiz gün gelinliğin kirlenir de, kot pantalon giymek zorunda kalırsın, Bahar" Romantik Komedi✏