⭐
Fethi kırdığı potla dudaklarını birbirine bastırırken, Eylem tek kaşını kaldırıp Yavuz'u süzüyordu. Baharsa çattığı kaşlarının ortasında oluşan ve gerildiğini açıkça belli eden çizgilerin oluştuğundan habersiz kocasına bakıyordu.
"O kız kim lan?" diye adamın mavilerinin en derinlerine dikti bakışlarını.
"Ya sevdiğim bir yazar.." dedi Yavuz sakince.
"Ne yazarı lan? Kim bu yazar?" dedi Bahar öfke ile.
"Hani şu 818 kitabı varya.. O kitabın yazarı"
"Aaa tanıyorum o yazarı.Adı Papatyay'dı değil mi?" dedi Eylem gülümseyerek.
"Ev-Evet.." dedi Yavuz.
"Yah! Onun doğum gününü neden şifren yaptın? Ayrıca o nasıl isim miş öyle?" dedi Bahar.
"Hey, gayet güzel bir isim.." diye fısıldadı Yavuz.
"Haaa! Demek güzel! O zaman kızımız olunca adını Papatya koyarız? Nasıl?!"
"Evet, bu aklında vardı." diye güldü Fethi.
"Sana inanmıyorum ya! Ne idüğü belirsiz bir kızın doğum gününü şifren yapman yetmiyormuş gibi bir de adını mı alacaktın? Seni tanımıyor bile!" diye Bahar içini saran kıskançlıkla çemkirdi.
"Tanışıyorlar.." dedi Fethi birden.
Yavuz ölümcül bakışlarını ona fırlattığında,
"Demek tanışıyorsunuz ha! O zaman gidip onunla evlenseydin ya!" dedi Bahar.
"Bahar, saçmalama. Kız daha..-" diye Yavuz devam edemeden Bahar adamın telefonunu çekip ellerinden aldı ve,
"Saçını başını yolucan şu kızın! Benim kocam niye onun doğum gününü telefon şifresi yapıyor ya, neden?" diye bağırdı Bahar.
Restoranda herkes ona baktığında, Yavuz eli ile ağzını kapatıp hayret içinde Bahar'a baktı. Gerçekten de göründüğünden daha kıskanç bir kadınmış diye düşündü.
"Bahar, saçmalama. Otur şuraya!"
"Beni delirtme, Yavuz.
"Bahar, neyini kıskanıyorsun ki?! Papatya küçük kardeşim gibidir"
"Ya senin bir kardeşin var zaten! Şu an evde ve adı Su! Neden onun doğum gününü şifren yapmıyorsun da, şu çiçek emojisinkini yapıyorsun!" diye Bahar öfke ile çantasını aldı ve dışarıya doğru koşuşturdu.
"Kızın ismini iki saniyede batırdı.. Çiçek emojisi nedir be?" diye Eylem kafasını iki yana salladı ve ayaklandı. Ardından Yavuz'a ve Fethi'ye dönüp,
"Ben biraz konuşayım. Siz de hesabı ödeyip gelin." dedi.
Adamlar kafasını salladığında, Eylem de hemen önden koştu. Bahar öfke ile dışarıda bir o tarafa, bir bu tarafa giderek küfür savuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karı vs Koca (oyun arkadaşım) | Tamamlandı
Фанфик"Umarım evleneceğimiz gün yanlışlıkla sakalını değil de, kaşlarını keserler, Yavuz. " "Umarım evleneceğimiz gün gelinliğin kirlenir de, kot pantalon giymek zorunda kalırsın, Bahar" Romantik Komedi✏