Μέρος 7

331 44 5
                                    

Για αλλη μια φορά ρίχτηκα με το μαχαίρι κατα πάνω του, έχοντας αποδεχτεί την κατάσταση,σαν πρόβατο προς το στόμα του λύκου.

Αν ειναι να τελειώσει έτσι, δεν θα γίνει χωρίς μάχη.

Δάκρυα έτρεχαν απ'τα μάτια μου, καθώς κάτι μέσα μου φώναζε πως αυτη θα ήταν η τελευταία μου επίθεση εναντίον του.

Τι κάνεις...;

Τρελάθηκες τελείως...;

Ο άγνωστος έπιασε το χέρι μου αστραπιαία μπροστά στα έκπληκτα μάτια μου,γραπωσε και έσφιξε τον καρπό μου σαν να ήθελε να τον λιώσει. Με ευκολία τον λύγισε απότομα και πέταξε το όπλο στο πάτωμα. Από την τσέπη του έβγαλε ένα κυνηγετικό μαχαίρι, χαμογελώντας ψυχωτικά, κάνοντάς με να παγώσω.

Δεν ήταν άοπλος. Φυσικά και δεν ήταν.

Ποιός ηλίθιος κυνηγός βγαίνει στο κυνήγι χωρίς το όπλο του...;

Με ένα βήμα με έσπρωξε και με κόλλησε στον τοίχο, βάζοντας τη γυαλιστερή, ασημενια λεπίδα στο λαιμό μου. Μούδιασα ολόκληρη όταν ένιωσα την παγωμένη της επιφάνεια στο δέρμα μου.

Έτσι νιώθουν τα ζώα πριν τα σφάξουν.

Εγκλωβισμένα, ανδρεναλινη να ρέει και να κινεί το αίμα στις φλέβες τους. Να προσπαθούν να σπάσουν τα δεσμά που τα κρατούν ακίνητα χωρίς αποτέλεσμα. Η αληθινή απελπισία φαίνεται στα μάτια τους στις τελευταίες τους στιγμές, μα οι σφαγείς δεν προλαβαίνουν να την παρατηρήσουν, καθώς κλέβουν το φως τους σαν να τους ανήκει. Σαν να τους ανήκε από πάντα.

«Τέλος το κρυφτό, Αμαλία.» ακούστηκε η φωνή του σφαγέα μπροστά μου γλείφοντας τον αριστερό του κυνόδοντα.

Έκανα μια μικρή κίνηση αντίστασης μα το μετάνιωσα σε δευτερόλεπτα. Πίεσε τη λεπίδα περισσότερο στο λαιμό μου. Πλέον μπορούσε να νιώσει τον ξέφρενο σφιγμό μου που σφυροκοπούσε στα τοιχώματα του λαιμού σαν θηρίο που ήθελε να βγει έξω.

«Π-ποιος είσαι...;» μίλησα πνιγμένα. «Τι...τι θέλεις;!»

Ήταν η πρώτη φορά που του απηύθυνα το λογο, επιτέλους είχα βρει τη φωνή μου. Για λίγο σιωπή.

«Θέλω να κάνουμε μια ήσυχη, πολιτισμένη συζήτηση...» απάντησε εκείνος σχεδόν λογικά και χαρούμενα. Η φωνή του σιγανή, διαποτισμενη με μια ανεπαίσθητη κοροϊδευτική χροιά. Δεν ταίριαζαν τα λόγια του με τις πράξεις του.

(Υπό Διόρθωση) Το Παιχνίδι Του ΔολοφόνουDove le storie prendono vita. Scoprilo ora