ikinci alıntı

27 30 10
                                    

yeni bir kesitle karşınızdayım.
umarım beğenirsiniz.

Sınıfa vardığımda herkesin nerdeyse geldiğini fark ettim . Gidip yerime oturdum, bizimkiler daha gelişmişti . Birkaç dakika sonra sınıfa ikizler girdi, önümdeki sıraya oturup bir anda arkalarına döndüler. ikiside aynı anda "Günaydın " dediler. ben de

" Günaydın bu gün nasılsınız. "
Cem konuşmaya başladı.

" İyiyiz sen nasılsın ."
ardından Efe konuşmaya devam etti.

" Karneyi alıp hemen tatile girmek istiyorum sadece ."

" iyi de bunu sadece sen istemiyorsun ben de istiyorum. "

İkisi her zaman birbiriyle böyle kavga etmeyi çok seviyorlardı. fark etmedikleri şey ikisinde aynı şeyden bahsetmeleriydi. Bu beni çoğu zaman delirtirdi. Kapının aniden açılmasıyla bütün sınıf kapıya döndü. gelen yukarı sınıflardanbir öğrenciydi , burda ne aradığını bilmiyorum ama birini aradığı kesindi. Birden çocuğun bize doğru baktığını fark ettim. Sanki aradığı şeyi bulmuş gibi bize doğru yürümeye başladı, tam önümde durup bana bakmaya başladı. Bize bakması bile benim dikkatimi çekti, bizimkiler hiç bir şey yokmuş gibi kavga etmeye devam ediyorlardı. bizim yanımıza gelip, karşımızda durdular. Konuşmaya başlamalarını bekliyordum, bizim çocuklar daha herşeyi yeni yeni fark ediyorlardı. Tam umudumu kaybettim zaman öndeki olan konuşmaya başladı, az önceki sınıfın gürültüsü yerini sessizliğe bırakmıştı.

" müdür bey seni yanına çağrıyor, " dedi.

- " neden olduğunu sorabilir miyim sizlere. "

- " Hayır soramasın"

-" neden oduğunu söylemeden gelmem bende, "dedim.

- " çünkü neden çağırdığını bilmiyorum da ondan. Çok bilmiş olduğunu herkes söylüyordu, ama ben inanmamıştım."

- " neden çok bilmiş biri olduğumu düşünüyorsun. "

-" düşünmüyorum öyle oduğunu bilmiyorum. "

Arkadaki çocuk sıkılmış olduğunu ap açık gösteriyordu. bir anda dayanamıyormuş gibi konuşmaya başladı.

-" yeter artık aranızdaki şu konuşmayı kesin, bak ister inan ister inanma ama müdür bey seni çağrıyor istersen gelirsin , istersen gelmezsin bu senin bileceģin şey. "dedikten sonra sınıftan çıkıp gitti.

Geçmişin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin