Muti medyada: Ateş Mert'in Amerika'daki evi var.
Lütfen geçmeden önce yıldız tuşuna basın.
Geçen bölümünden bir alıntı. .
Kız sanki bunu beklemiyordu. Yüzü anında kıpkırmızı kesilmişti. konuşmak gibi bir niyeti olmadığını anladığım da masanın üzerindeki zarfı alıp, çıkışa doğru yürüme başladım. Eyer birazcık akıllıysa evimden defolup giderdi. Tam kapıdan çıkmıştım , ki kız bir anda konuştu.
-" Küçük bey anneniz benden sizin ne zaman Türkiye'ye dönüceğinizi sormamı istedi.
Annem ne zaman benim o adamın olduğu şehre gitmek istemediğimi anlıyacaktı. Kıza yüzümü dönemden konuşmaya başladım.
-" Bunu anneme söylemiştim. Belki bir ay sonra, belki bir yıl sonra belkide hiç bir zaman dönmem, Türkiye ye dönmek için hiç bir sebebim yok benim anneme söylersin fazla umutlanmasın.
Bir daha arkama bile bakmadan, yıllar önce yaptığım gibi, kapıdan çıkıp gittim.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
1 Ay Sonra
🔥Ateş Mert'in Anlatımın' dan🔥
Nerdeyse akşam olmak üzereydi, bütün gün çalışmaktan dinlenecek vaktim olmamıştı. Yorgunluktan, ayakta durulacak halim yoktu. Son bir aydır , nerdeyse hiç Volkan'nı görmemiştim. O gün benimle tartıştığı için yanına gitmiyor, veya yanıma çağırmıyordum.
Tam Holding'in kapısından çıkıp gidicekken birinin bana arkamdan seslendiğini duyunca,
arkama dönüp baktım. Gelen kişi sekreterim Handan Hanımdı Bu kadın yine benden ne istiyordu acaba diye düşünmeden edemedim.-" Ateş bey avukatınız size ulaşamamış o yüzden sirketin telefonundan aradı. Acil size ulaşması gerektiğini söyledi, önemli bir konu hakkında konuşacakmış.
-" Ne hakkında konuşacakmış.
-" Bilmiyorum efendim, kendileri söylemediler. Sizden başka kimseye söylemiyecekmiş.
-" Tamam ben halederim.
Handan hanımı, arkamda bırakıp arabaya bindim, şoför arabayı sürerken, aklımda sadece ne olduğu hakkında düşünceler vardı. şoför arabayı bir süre sonra durdu, gelip arabanın kapısını açtı. Arabadan inip eve girdim. Mutfaktan, sesler geliyordu, galiba akşam yemeği için hazırlık yapıyorlardı.
Evdeki yardımcım, olan Anya'ya dönüp, bugün evde ne yemek var demek istiyordum. Ama bunu yapamayacak kadar çok yorgundum.
-" Good evening, sir.
( İyi akşamlar efendim .)-" Good evening, Anly .
( İyi Akşamlar Anly. )-" How are you today, sir.
( Bugün nasılsınız efendim )-" I'm fine thank you, lady Anly. How are you
( İyiyim teşekkür ederim bayan Anly siz nasılsınız. )I'm fine thank you, sir
(Teşekkür ederim efendim. )Galiba Çocukluğumun bana kazandırdığı, en iyi şey dil öğrenmek oldu. Eğer dil bilmiyor olsaydım, bu raya geldiğim ilk zamanlarda, kim bilir ne kadar zorluk çekerdim.
Anly'i arkamda bırakıp yukarı çıkmaya başladım. odama girdim'de rutin olan işlerimi yapıp çıktım. Çalışma odasında vakit geçirmeyi, düşünüyordum ki evin kahyası, Rasim amca yemek masasında beni beklediklerini söyledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionHerkesin geçmişi güzel değildir. Onların geçmişleri ise karanlıktı. Her karanlığın içinde bir aydınlık vardır yeterki onu bulalım. onlara aydınlığı bulmakta yardım edermisiniz Geçmişin aralığı altında ezilmiş olan bir abi Hataları yüzünden çocukla...