4 Bölüm: Büyük Tartışma

36 23 58
                                    

Önceki bölümden bir kesit

-" senin suçun. senin suçun. senin suçun. senin suçun. senin suçun.

sonra bir isim söylemeye başladı. başta hiç bir şey anlamadım ama, sonra her şey net olmaya başladı. Annem babama bakıp bir şey daha söyledi, bu seferki daha farklıydı.

-" senin suçun kızımın burda olmamasının tek sebebi sensin. "

babam sanki bir şey söylemek istiyor gibiydi.

-" Hayır benim bir suçum yok. "

-" senin suçun Elis'in burda olmamasının tek sebebi sensin. "

her şey bulanıklaşıyor ve ben
Sanki bir yerden düşüyor gibiydim ........

4'üncü bölüm büyük tartışma

Gözlerimi açıp etrafa, baktığımda odamda yapa yalnızdım. Kimse yoktu, herseyi hatırlamaya başladığımda, ilk önce buraya nasıl geldiğimi hatırladım. Okuldan eve geldiğimde başımın ağrısından kendimi yatağa atmıştım.

Saatte baktığımda epey geç olmuştu. Kalkıp banyoya girdim güzel bir duştan sonra kıyafetlerimi giydim.

Aşağıya indiğimde akşam yemeği için hazırlık yapılıyordu .

Ayşegül abla yine benim yaramaz kardeşlerimle ilgileniyorudu , daha doğrusu onları ayırmaya çalışıyordu.

Edis ve Enes çok kötü kavga ediyorlardı. Benim minik kız kardeşim ise o küçük boyuna bakmadan ikisini ayırmaya çalışıyordu.

Edis Elis'i görmeden okulda gördüğü hareketi yapınca attığı tekme Elis'e geldi.

Benim minik kardeşim düştüğü yerde ağlamaya başladı. Elis'i öyle gören Enes Elis'in yanında bitmişti. Enes Edise göre Elis'e daha çok düşündü. Kimse fark etmeden Ayşegül ablaya çabucak onu yerden kaldıracakken bir anda arkadan annemin sesini duydum.

-" ELİS KIZIM NE OLDU SANA "

Diyip ağlamaya başladı o halde nasil yanımıza geldiğini anlayamadım. Bir anda Elis'i kolarının arasına aldı. Annemi o halini gömlek istemedim için başka yere bakıyordum. ki de onu gördüm Elis'i öyle olunca gözlerinin seyirdigini gördüm.

Hemen merdivenden aşağıya inip annemin kolundan Elis'i alıp onu odasına götürdü Edis ve Enese baktığımda bir köşede oturmuş ağlıyorlardı.

Gözündeki öfkeyi gören çocuklarına düskün olduğunu sanırdı ama öyle değildi bunu kendi adım gibi biliyordum. O anda fark ettim ki yine düsünceli baba rölü oynayacaktı.
Birden bağırmaya basladi.

-"Burda neler oluyor böyle."

Hiç bir şeyi anlamadan dinlemeden yine barıp cağıracakti. Ve elbette tek annemi suçlayacaktı. Annemin yanına geldiği gibi kolundan tutup ayağa kaldırdı.

-" burda ne oldu pelin ben evde değilken burda ne oldu,elis neden yere düşmüş ağlıyordu söyle."

Annem sadece onun
yüzüne bakıyordu. Bırak konuşmamayı tepki bile vermiyordu. Edis babamın öfkesini umursamadan annenin karsısına geçti.

-" Anneme niye bağırıyorsun ki annemin bi sucu yok Elise yanlıslıkla ben vurdum."

-" Sen ne dedin. Onu tekrar et bakalım. "

-" Elis'e yanlışlıkla ben vurdum. "

Babamın gözündeki öfke o kadar büyüdü ki , sanki Edis'i öldürecek gibiydi. Birden elli havaya kalktı. Dehşete düşmüştm ne yapacağımı , bilmiyordum. Gerçekten de, Edis'e vurucaktı. Tam Edis'e vurucaktı ki annem babamın kolunu indirdi.

Geçmişin Gölgesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin