Multi medyada: Elis var.
Merhaba canlarım beni özlediniz mi, artık asıl karakterle tanışmaya ne dersiniz. Eğer cavapınız evet ise okuyup görelim elbette mertten de anlatım olucak ama uzun bir süre beklemeyin olur mu öyleise bölüme başlayalım.
♥♥♥
Önceki bölümden bir alıntı :
-" Hazırlıkları yap Türkiye'ye dönüyorum .
-" Ne dediğinin farkında mısın sen kardeşim.
-" Evet farkındayım Volkan sen dediğimi yap.
-" Tamam kardeşim sen nasıl istersen öyle olsun.
Arkamı dönüp , tam çıkacakken Alper konuştu bu sefer de
-" Şey efendim bir şey daha bulduk biz.
Kaşlarım istemsiz bir şekilde çatıldı. Alper'e bakıp ne dediğine baktım.
Elinde bir SD yani hafıza kartı vardı.Alper'in elinden hafıza kartının alıp odama çıktım. Odamda ki bilgisayarı açıp hafıza kartını bilgisayara taktım. içindeki dosyalara girdiğimde, hiç istemiyeceğim bir manzarayla karşılaştım. Benim minik kardeşime ne yapmışlar böyle. ..........
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
12 YIL SONRA
: ELİS'İN ANLATIMINDAN :
Sabah yine aynı saatte uyandım. Bu gün tatilin son günüydü. Yataktan, kalkıp banyoya girdim, banyoda ki, işlerimi haledip odama geri döndüm. odama girdiğimde yardımcımız olan
Aaliyah bana giyeceğim elbiseleri hazırlamış, odamı toparlamış ve gitmişti. Hazırladığı kıyafetler siyah pantolon ve siyah bir tişört ve son olarak siyah deri mont hazırlamıştı.
Kıyafetlerimi giyip aşağıya indimElis'in giydiği kıyafetler.
Aşağıya indiğimde kahvaltı salonunda, kahvaltı hazırlanıyordu. Her zamanki gibi ilk önce, babamın yanına gittim . Beni fark etiğin de , dudakları hafiften kıvrıldı . Yanındaki koltuğa geçip , oturdum. Her zamanki gibi çok yorgun , görünüyordu. yine hiç uyumamıştı anlaşılan, kendini neden bu kadar yoruyor'du anlayamıyordum. Babama sıcak bir gülümseme bahsettim ." Günaydın babacığım.
" Günaydın bir tanem.
-" Bu gün nasılsın babacığım.
-" İyiyim kızım sen ne nasılsın.
-" Ben de iyiyim baba baba,
-" Efendim kızım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesi
Teen FictionHerkesin geçmişi güzel değildir. Onların geçmişleri ise karanlıktı. Her karanlığın içinde bir aydınlık vardır yeterki onu bulalım. onlara aydınlığı bulmakta yardım edermisiniz Geçmişin aralığı altında ezilmiş olan bir abi Hataları yüzünden çocukla...