Chris
'Tamam. O zaman işini daha da zorlaştırıyorum. Chris Hemsworth mu? Yoksa Chris Evans mı?'
Rose
'Zalimsin Chris... buna cevap veremem ki ama.'
Chris
'Aaahh hadi ama o kadar mı zor? Sebastian'ı direk elemiştin ama.'
Rose
'Sebastian'ı elediğim zaman bile kendimi kötü hissettim. Hem sizin benimle derdiniz ne? Bugün bana herkes bu soruyu soruyor!'
Chris
'Hadi Rose. Yaparsın sen. Mesela benim favorim Chris Evans. Bence tüm yenilmezler arasında en mükemmeli o.'
Rose
'Ama Hemsworth bir Tanrı!! Gerçi ilk Thor filmindeki kaşlarının rengi beni benden almıştı. Epey dalga geçmiştim o sıralar. Adımı film geçtikçe düzelttiler resmen.'
(İşte o muhteşem kaşlar, saçlar ve sakallar... bu kadar boyamasaydınız adamı iyiydi)
Chris
'Yani Chris Hemsworth diyorsun?'
Rose
'Diyemiyorum.. Evans'a ihanet etmiş gibi hissediyorum kendimi. O bilmese bile.'
Chris
'Yani Chris Evans.. doğru seçim Rose. En iyisi Kaptan Amerika.'
(Chris bu sırada evde saçma danslarla kutlama yapmaktadır. Rose ise deve kuşu misali kafasını gömecek bir yer arıyordur.)
Rose
'Evet. Bundan daha fazla kaçamam sanırım. Chris Evans diyorum. O benim için her zaman farklı olmuştu ve sanırım her daim farklı olmaya da devam edecek.'
Chris
'Peki onu hiç yakından gördün mü daha önce. Yoksa yarın bir ilk mi olacak?'
Rose
'Bu ilk değil daha önce de imza günlerine gittik. Sanırım bu yüzden o farklı. Tamam hepsi çok kibar çok nazik ama Chris fanlarına bir başka yaklaşıyor. Yeri geldi mi fanlarını güldürmek için maymunluk yapar, ağlayan bir fanını gördüğünü zaman sıkı sıkı sarılır, hele o maviş gözleri yok mu... dünyadaki en değerli şeymişsin gibi bakar. Yani kısaca Chris Evans insanlara kendisini tam kalpden sevdirir.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansımı Seveyim
Fanfiction1 rakam... 1 rakamın hayatımızdaki yeri aslında çok çok büyüktür. 1 rakamla sınavdan geçemeyiz. 1 rakamla büyük şirketlerde çok para kaybedebiliriz ve yine o bir rakamla hayatımızın aşkına merhaba diyebiliriz. Rose Hattaway bunun en iyi örneklerind...