Yeni gün yeni hayatı da beraberinde getirmiş, genç kadın olmanın haklı heyecanını yaşıyordu Elif Bozkurt. Evet, o artık Ozan Bozkurt'un karısı, hayat arkadaşıydı.
Yatağın sağ tarafına baktığında boş olduğunu gördü. Anlaşılan kocası yine erken uyanmıştı. Gözlerini tekrar kapattığında açılan kapıya doğru döndü.
Ozan sabah uyandığında yanındaki kadından gözlerini alamadı. Onun kadınıydı artık, hayattaki en yakını olan kız, şimdi hayat arkadaşıydı.
Yataktan kalkıp hızla bir duş alıp, odandan ayrıldı. Balayı çifti oldukları için otel yerine kiralık apartta kalıyorlardı. Mutfağa geçtiğinde dolaptaki malzemelerle güzel bir kahvaltı tepsisi hazırlayıp karısının yanına geri döndü.
Odanın kapısını açtığında uyku mahmuru karısı ile göz göze geldi. Yüzündeki tebessümle yatağa yaklaşan genç adam tepsiyi başucundaki komodinin üzerine bırakıp, Elif'in alnına öpücük bırakıp yüzünü kapatan saçlarını omzunun arkasına bıraktı.
"Günaydın bebeğim."
"Günaydın hayatım, kahvaltı mı hazırladın sen?"
"Evet, bir an önce kahvaltımızı yapalım ve dışarıya çıkalım. Belki yüzeriz." deyip göz kırptı.
Genç kız o an anladı. Yıllar da geçse Ozan'ın bir bakışıyla gözlerini ondan alamayacağını. Önündeki tepsiden birer ikişer lokmalarını alırken bir yandan da kocasının söylediklerini dinliyordu. Balayılarının ilk gününde ufak çaplı kıskançlık krizlerinden dolayı bugün etrafı gezeceklerdi.
Geldikleri gün Ozan'ın yaptığı kıskançlıktan sonra odalarına çıkan yeni evliler birbirlerine bir süre kızgın kalırken, Ozan dan gelen atakla tartışma ve triple geçen günün gecesi romantik bir geceyle son bulmuştu.
"Kıskançlık damarın tutmayacak yani?" İmalı bakışlara maruz kalan Ozan, sevdiği kadın açık olan omzuna bir öpücük kondurdu.
"Ona söz veremem. Sen benim karımsın Elif, bu zamana kadar öyle yada böyle sana bakanları sindirdim. Ama benim de bir sınırım var. Dayanamıyorum ne yapayım?"
Kocasından böyle bir çıkış beklemeyen Elif, kucağındaki tepsiyi yere koyarken Ozan'a biraz daha yanaştı.
"Ben de dayanamıyorum. Ama sonunda tartışan yine biz oluyoruz, ve ben seninle tartışmayı istemiyorum." diyerek yanağına uzun ve hatrı sayılır bir buse kondurup ensedeki tutamları okşadı.
Boynuna sokulan adamın bir anda kendisini yatağa yatırması ile ne olduğunu anlamadan dudaklarındaki baskı ile anı yaşamaya başladı. Sonuçta onlar balayı çiftiydi.
***
Hala burada olanlara selamlar!
Efendim uzun bir süre sonra sizlere özel bir bölüm ile geldim.
Bugün diğer günlerden farklı. Çünkü bugün Elif bir yaşında.
İçimdeki umutları filizlendirip sizlere sunuşumun doğum günü.
O kadar çok yorum aldım ki, aslında Elif sadece ben değildim.
Elif sizdiniz.
Hepimizin içinde saklı kalan Elifler var.
İçinizdeki eliflerin yok olmaması dileği ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elif || Texting ✔
Short Story•TAMAMLANDI• Ozan: Elif, seni çok seviyorum. Elif: Biliyorum, gece boyunca en az yirmi kere söyledin. Ozan: Sıkıldın mı? Elif: Hayır, duymak için onca zaman bekledim. Sıkılır mıyım hiç? Ozan: Çok iyi çünkü her gün, her an, her saniye duyacaksın. ***...