Üvey Kuzenim

2.4K 54 2
                                    

Arkadaşlar yeni bir hikaye yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz :)))

Şu son 1 yılda hayatım alt üst oldu. Annemle babam boşandı ve babam başka bir kadınla evlendi. Annem durmadan sevgilisiyle dışarıda. Bu sene sınıfta kaldım ve erkek arkadaşım Ege'den ayrılmak zorunda kaldım. 17 yaşındaki bir kız için bu kadarı fazla değil mi? Neyse bu arada ismim Lara. Az önce dediğim gibi 17 yaşındayım. Lise 3. sınıfa bu sene tekrar gitmek zorundayım. İzmir'de yaşıyorum, ama yaz olduğu için şu an annemle Çeşme'de ki yazlıktayım. Aq ya bildiğin annem genç kız da ben onun annesiymişim gibi. Gece hayatları, eve içkili gelmeleri... Şu boşanma olayında tek üzülen ben oldum zaten. Babam yeni karısıyla İstanbul'a yerleşmiş. Beni de zaten ayda bir 'bi ihtiyacın varmı' demek için arıyor. Arkadaşım sen annemle boşandın benle değil ki bana neden böyle davranıyorsun? İnsan bi özledim der.Nasılsın okulun nasıl diye sorar. Ama sevgili babacığım daha sınıfta kaldığımı bilmiyor.

Ya dertleşeceğim bir arkadaşım da yok ki anasını satim. Alone alone takılıyoz.

Neyse biraz yüziyim de kafam dağılsın diye 2 bira alıp plaja indim. İnmez olaydım. Annemle sevgilisini öpüşürken gördüm. Kadın bildiğin babamla boşanınca kafayı yedi. İnsan annesini oyle görunce yediremiyor tabi. Kendi kendime küfrederek yazlığa gittim. Havuza girdim ve şezlonkta biraz kitap okudum. Sonra duş alıp yemek yapmaya koyuldum. O sırada babamdan mesaj geldi.

"Müsait olduğun zaman haber ver Çeşme'deyim. Buluşalım."

Bu adamında resmiyetine hastayım aq. Neyse merak ettim yarını beklemek istemiyorum. Hemen telefonu alıp hızlıca cevap yazdım.

"Ben şuan müsaitim sende uygunsan bugün buluşabiliriz babacım :))"

Biraz bekledikten sonra telefonum titreşti.

"Tamam. Bi sonraki mesajda yeri ve saati yazarım oraya gelirsin."

Ya aq adam sana babacım yazdık en azından bi kızım filan ekle dimi. Biraz samimi konuş yaa.

Neyse hazırlandım dışarı çıktım ve söylediği yere geldim. Babamı gördüğümde derin bir nefes alarak yanına doğru ilerledim. Gülümseyip sarıldık sonra karşısına oturdum. Yemeklerimizi söyledikten sonra babam söze girdi:

"Hemen lafa girmek istiyorum tatlım. Hiçbir şeyden haberim yok sanıyorsun ama daha çok üstüne gelmemek için seninle konuşmadım. Sınıfta kaldığını biliyorum. Hatta annenin yaptıklarınıda. O yüzden sana bir teklifim var."

Soran gözlerle ona baktım.

"Amerika'daki üvey abimi biliyorsun (babamla olan ilişkileri sadece babamın babasıyla üvey amcamın annesinin evlenmiş olması.) . Onunla son 1 senede baya sık görüştük. Hatta aramız suan çok iyi. Teklifime gelecek olursak Amerika'daki eğitim şartlarını biliyorsun gerçekten çok iyi. Eğer kabul edersen onların yanında, Amerika'da eğitimine devam edebilirsin."

Donup kalmıştım.. Düşünmek için süre istedim. Yemekleri yedikten sonra vedalaştık. Eve gelince kendimi hemen yatağa attım. AMERİKA. Birsürü hayal kurdum. Bir yanım burda kalmak istiyor, bir yanım oraya gidip hayatımı yaşamak istiyor. Yarın daha iyi karar vereceğim düşünerek uykuya daldım. Bakalım hayat beni nereye sürükleyecek?

Güzel olucak gibi :)) İlerleyen bölümlerde okuyucu sayısının artması dileği ile :))))))

Üvey KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin