Arkadaşlar yeni bölüm biraz gecikti kusura bakmayın. İyi okumalar :)) xxxx
----------------
Ya bunu neden yaptı ya? Niye böyle saçma sapan şeyler yaptı? Tamam ona sabah söylenmemesi gereken çok ağır şeyler söylemiş olabilirim. Ama.. Onu farklı zannederken, niye böyle bişeyde kolunda bi kızla geldi? Anlamıyorum.. Anlam veremiyorum.. Ben, daha duygularımı kendime itiraf etmemişken daha doğrusu edememişken o böyle bi durumda beni kıskandırıyor. Sen görürsün Doruk Bey. Nedemiş Sezen Aksu:
' İzmirin kızları
Çırasını yakar adamın'Yakıcam ben senin çıranı bekle Doruk.
-DORUK-Lara koşar adım merdivenlerden çıktıktan sonra anneme döndüğümde sinirden gözleri faltaşı gibi açılmış. Adeta nefret savuruyorlardı.
-Doruk bu kız kim ne bu halin! Go out here Lexi and never come back( Git burdan Lexi, bir daha da geri dönme) !
-Anne sen ne hakla onu kovabiliyorsun. O benim kız ark..
-Ben sana bekle göstercem kız arkadaşını
Annem Lexi'yi kapı dışarı ettikten sonra yanıma geldi. Ve bana oturmam için işaret etti. O da karşımdaki kanepeye oturdu.
-Doruk bana ne olduğunu anlat.
-Anne hayır zaten sana şu an çok sinirliyim.
-ANLAT!
Sesi adeta nefret savuruyordu. Halbuki ben bişey yapmamıştım ki. Bi kızı eve getirip onunla tanıştırdım. Çok mu farklı bişey?
Yanına doğru usulca yaklaşıp:
-Şuan kalbini kırmak istemiyorum anne.
Odama çıktım ve kapıyı sertçe kapadım. Yatağa kendimi attım. Düşüncelerim beynimi yakıyordu adeta. O bana nasıl öyle der? Ben ona ne yaptım ki? Hem beni kendi isteğiyle öpmüştü. Ama.. Anlayamıyorum.. Nasıl fikri birden değişti? Beni istemediğini söyledi. O kadar onur kırıcı bir söz ki.. Bu arada Lexi arkadaşım. Daha öncede söylediğim gibi sevgili olmam. Ama bunu değiştirecek birini hissettim. Lara'yı.. Ama hislerim buhar olup uçtu.. Galiba elveda demeliyim.
Düşüncelerden sıyrılıp uykuya dalmıştım. Bakalım beni yarın nasıl bir gün bekliyor?
-LARA-
Yok uyumaya çalışıyorum. Olmuyor. Yapamıyorum. Düşüncelerden bir türlü kurtulamıyorum. Onu önemsiyorum evet. Ama yapmamalıyım. Olamaz. İmkansız. Hatta bu gece imkansızlık kanıtlandı. Ona güvenmemeliymişim. Ama güveniyorum işte. Ne yapayım? Acaba uyudumu???? Of banane ya.
Bu düşüncelerin arasında yavaşça dalmaya başlamıştım ki telefonum çaldı. Telefonu elime aldım. Gördüğüm isim. Oha Ege. Eski sevgilim olan hani. Bu niye arıyor ki şimdi. Neyse açmakta fayda var.
-Alo
-Alo Lara, açmıyacaksın diye çok korkmuştum. Ben ben herşeyden çok pişmanım. Seni özledim. Seni görmek istiyorum.
-Ben Amerikadayım.
-Biliyorum birazdan uçağım kalkıcak yanına geliyorum kapamam lazım, hoşçakal.
Zönk ha? What the fuck? Bu nerden çıktı amk ya... Ne gelmesi sefol olm git memleketine off offff :((((((.
E bende uyku kalırmı sabaha kadar Supernaturel izledim. Ama sabaha karşı bi uyku bastırmış ki... Ciyaklayan kedi yavrusu gibi uykuya daldım.
----
Bölümleri kısa kısa yazıyorum evet :) Ama bundan sonra bölümler daha sık gelicek :) Öptüm sizi xxx . Bu arada vote'ler artarsa sevinirim :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FantasyYolları birbiriyle kesişen iki üvey kuzen. Onlar imkansızı insanlara anlatacak. Onlar aşkı yeniden tanımmlayacak. Doruk & Lara :))