Yb :))) Multimedia Doruk ve Lara
-----------
Ya bu çocuk ne yapmaya çalışıyor gerçekten anlamış değilim. Evet bugün burada bu soruna çözüm getirecektim. Yavaşça kollarından ayrıldım ve karşısında duran sandalyeye oturdum. Bana soran gözlerle baktı. Bende konuşmaya başladım:
"-Ne yapmaya çalışıyorsun"
"-Anlamadım? " dedi
"-Anlamayacak birsey yok az once söylediğin her şeyi duydum."
Tam konuşmak için nefes aldı ki durdurup sözüme devam ettim.
"-1.si daha bikaç gündür tanıdığın birine karşı nasıl böyle şeyler hissediyorsun? Hem bana sabah daha once hic kimseyi sevmedim demiştin. Bi kızı bu kadar çabuk sevebiliyorsan eğer bana yalan söylemiş oluyorsun. 2.si ise sen benim uveyde olsa KUZENİMSİN."
"-O zaman izin ver de anlatayım. "
"-Tabii" dedim
"-İnsanı o kadar etkileyen bir bakışın var ki benim yerimde olsan sana aşık olurdun. Evet hayatımda hiç aşık olmadım, hoşlanmadım. Taa ki seni görene kadar. Bende gerçekten anlamadım. Seni bana böylesine çok ne çekti? Ama anladığım şey seni sevdiğim. Ve üvey kuzen olayına gelirsek, kusura bakma zerre kadar umurumda değil." Deyip yanıma oturdu.
"-Ve güzel prenses ister karşılık ver ister verme. Yada benden nefret et. Ama ben seni çok seviyorum. Bunu hiç aklından çıkarma."
deyip yanağıma masum bi öpücük kondurup balkona çıktı. Biraz düşündükten sonra içimden gelen dürtüyle yanına koşarak gittim ve bana bakmasını sağladım. Biraz nefes aldım ve dudaklarına yapıştım. Evet pişman olacağımı biliyordum. Fakat şuan onu deli gibi hiç durmadan öpmek istiyordum. Ben, anı yaşamak istiyordum. Şimdiye kadar başkalarının isteği doğrultusunda yaşadım. Ama şimdi. Ben kendi isteğim doğrultusunda yaşayacağım. Evet şimdi onu, Doruk'u, üvey kuzenimi aşkla öpüyorum. Bi an geri çekildim ve ona baktım. Sanki her hücresi ile bana gulumsuyordu.
Birden elimi saçlarımda gezdirdim ve konuştum:
"-Ben artık gitsem iyi olacak."
Arkamı döndüğümde koluyla beni tutup kendine çekti.
"-Bugün gitme, lütfen bu gece bize ait olsun."
Tamam anlamında başımı salladım. Ve gidip yatağına uzandım. O da yanıma geldi. Beni yine kollarının arasına aldı. Ve beni her zerremle sahiplenircesine sarıldı. O kadar yorgunum ki bu huzurlu kollar arasında beklemeden uykuya daldım.
Kısa bi bölüm oldu :)) Okuyanlar teşekkür ediyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FantasyYolları birbiriyle kesişen iki üvey kuzen. Onlar imkansızı insanlara anlatacak. Onlar aşkı yeniden tanımmlayacak. Doruk & Lara :))