Eski Sevgili

624 27 0
                                    

Bölümü erken yazayım dedim :))))))

---------

Sabah uyandığımda saat 13:52'ydi. Lavaboya gittim. Gözlerimin altı sanki arı sokmuş gibi şişmişti. Tabi o kadar ağladıktan sonra... Neyse sabah sabah sinirimi bozmucam. Yüzümü yıkadım ve kendimi tekrar yatağa attım. O anda da telefonum çaldı. Bi baktım Ege. OMG! Tamamen unuttum. Ne bokuma geliyo bu çocuk ya. Açmıcam amk ne bok yerse yesin. Çocuğa bak ya.. Beni aldattı, sonra benimle hiç ilgilenmiyorsun dedi ki o zamanlar annemle babam boşanıyordu. Şimdide pişmanım yanına geliyorum diyor. Oldu canım bende kollarımı açtım seni bekliyorum. Allam yarabbim ya .. 2. ye aradı, 3.,4.,5. derken 12. arayışında acmak zorunda kaldım.

"-Ne var ya ne"

"-Tatlım ben indim özlemedin galiba ne bu tavır. "

"-Allahım ya niye öyle düşüncekmişim? "

"-Çünkü beni seviyordun. "

"-Sende söyledin bak, seviyor-dum."

"-Hala da seviyorsun"

"-Sen kendini çok birsey sanıyorsun galiba."

"-Bak canım Türkiye'den kalkıp senin için taaa Amerika'ya geldim. Şimdi küçük hanım bana adresini ver."

Off ne yapsam ne yapsam... Ya veriyim adresi gelsin ne söyleyecekse söylesin sonrada defolup gitsin.

"-Tamam veriyorum: ...."

"-1 saate geliyorum bebeğim. "

Bebeğin batsın yavşak..

"-He gel gel"

Maceralar Maceralar :Dd Belki bu Doruk ' un kıskanmasına sebep olur. Biraz oyundan zarar gelmez :)))))

Kitap okumaya dalmıştım ki aşağıdan sesler gelmeye başladı. Aşağıya indim. Doruk kapıda biriyle konuşuyor. Kafamı daha çok eğdiğimde Ege'yi gördüm. Ahaa beklediğim karşılaşma. Doruk gözüme baktı:

"-Kim bu? Seni soruyor"

"-Madem merak ettin sizi tanıştırayım. Doruk bu eski SEVGİLİM Ege. Ege bu da üvey kuzenim DORUK. "

"-Ha kuzensiniz sorun yok o zaman memnun oldum Doruk " deyip elini uzattı. Ama eli havada kaldı. Gözlerinden ateş püsküren Doruk bi hışımla dışarı çıktı.

Ben sana daha neler yapıcam bekle Doruk Bey.

-----

Kısa oldu ama olsun :)

Üvey KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin