Amerika.

1.3K 39 2
                                    

Sabah kalktığımda aklımda kalan şeyin Amerika ile ilgili bir sürü rüya görmüş olmamdı. Kahvaltımı yapıp biraz düşündüm. Annem yanımda olmasa da birsey farketmeyecek neredeyse hiç görüşmüyoruz. Babam desen hiç yok. Arkasından üzüleceğim arkadaşım da yok. Beni tutan hiçbirşey yok. Telefonu alıp babamı aradım.

"-Baba ben gitmek istiyorum."

"+Bende böyle söyleyeceğini düşünmüştüm. En doğru kararı verdin Lara. Annenle konuş haftaya gidebilirsin. "

"-Annemin birsey diyeceğini sanmıyorum. Tamam ben hazırlamaya başlıyorum ozaman. Hoşçakal baba."

"+Hoşçakal. "

Annemi arayip önemli birsey konuşacağım söyledim. Bir kafede buluştuk. Olanları anlattım. Annem kaşlarını çatarak:

"-Bana söylecek birsey bırakmamışsın, kararını vermişsin. Hiçbirşey diyemem. "

"+Tamam ben akşam İzmir'e dönüyorum. Eşyalarımı toplayacağım. Görüşürüz."

"-Baaay."

Baay mış... Salak ya.

Yazlıktaki eşyalarımı topladım ve otobüse binip Izmir'e geldim. Eve geldigimde acıkmıştım. Pizza söyledim ve bi film açıp izledim. Sonra yorulmuş olucam ki koltukta uyuya kaldım.

-1 hafta sonra-

Annem ve babam beni havaalanına getirdi. Sanırım mahkemeden sonra ilk kez yan yana geldiler. Onlarla vedalaştıktan sonra uçağa bindim. Ve nerdeyse hepsini uyuyarak geçirdiğim yolculuğum sona ermişti. Uçaktan inince hiç görmediğim üvey amcamı aradım.

"-Şey efendim merhaba. Ben Lara, uçaktan şimdi indim de."

"+Merhaba tatlım. Ben dış hatlar kapısının önündeyim. Buraya gel istersen. "

"-Tabi hemen geliyorum."

Bagajımı aldıktan sonra amcam olduğunu düşündüğüm adamın yanına gittim.

"-Efendim ben Lara."

"-Ay sen babanın anlattığından daha güzel bir kızmışsın Lara. Bende Ali amcan. Hadi eve gidelim."

Dedi ve önünde duran Mercedes' e binmemi söyledi.

Arka koltuğa oturdum ve yanım daki çocuğa baktım. Bu ne lan böyle bu dünyalı olamaz. Bu meteor filan heralde olm. Yuh.

Ali amca:

"-Dorukcum bu kuzenin Lara. Lara oğlum Doruk.

Dankkk. Bu çocuk şimdi benim kuzenim mi? Yuh anasını satim. Kahretsin yaaaa ağağa.

Çocuk yavşak yavşak gülüp elimi sıktı.

"-Memnun oldum "

"+Bende" deyip gülümsedim. Oh be en azından götü kalkık değil.

Sessizce evin yolunu tuttuk.

Bu sefer erkek olan şımarık değil bence böyle daha iyi :))

Üvey KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin