Yeni bölüm :))) Voteler artsın lütfen :)
--------
Balkonda sandalyeme oturdum. Bi tane sigara yaktım. Ne yani kızlar sigara içemez mi? Sigara gecenin karanlığında adeta bi kıvılcım oluşturmuştu. Sigaramın sonuna geldiğinde içimi bi hüzün kaplamıştı. Çünkü sigara herseyi unutturmuştu. Evet tekrar normal hayata geri döndük. Sigaramdan son ve derin bi nefes alıp kül tablasına sanki öfkemi izmaritten çıkarırcasına bastırdım. Sinirliydim. Ya da öfkeli, üzgün... Her hangi biri. Acaba ben buraya gelmekte yanlış mı yaptım? Evet yanlış yaptım. En başından buraya gelmemeliydim. Benim ne işim var burda. Ben yinede mutluydum ülkemde. İzmirimde. Hele deniz havası yok mu? Kordonu.. Ben çok özledim evimi. . Evet şimdi uyumalıyım. Yarın halledicem bu işi evet.
Tam uyuyordum ki kapı yavasca açıldı. Doruktu.. Uyuyor numarası yaptım. Yavaşça yanıma oturdu.
"-Ben seni üzmek istemedim ki prenses. Ben seni seviyorum. "
Rahatsız olurcasına kıpırdandım. Bunu fark etmiş olacak ki başımdan öpüp dışarı çıktı. Bunun hakkında düşünemeyecek kadar yorgundum. Hemen uykuya daldım.
Sabah alarm çaldı. Ali amcayla konuşmam lazım. Evet .. Türkiye ye dönme konusunu. Yüzümü yıkadım üstümü değiştirdim. Ve Ali amcanın çalışma odasına gittim. Evet oradaydı. Derin bi nefes alıp odasına girdim. Beni görünce yaptığı işi bırakıp:
"-Lara bişey mi oldu canım"
"-Aslinda ben sizinle birşey konuşmak istiyorum. "
"-Tabi geç otur."
Dediği gibi oturdum ve biraz bekleyip konuşmaya başladım:
"-Ben dönmek istiyorum"
"-O nereden çıktı birsey mi oldu"
"-Lütfen soru sormayın. Ben sadece gitmek istiyorum"
"-Tabi gitmek istiyorsan gidersin. Yetişkin bir kızsın. Ailenin haberi varmı? "
Pardon hangi aile? He anne baba çocuk filan o demi aile. Benim Ailem 1 yıl önce dağıldı.
"-Aı henüz söylemedim. "
"-Bence bi onlarla konuş. "
"-Pek bi etkisi olmayacak ben gitmek istiyorum. "
"-Peki ama ben yinede babanla bir konuşayım."
Kısa bir konuşmadan sonra yüzüme baktı:
"-Baban gelmek istiyosan herzaman gidebilecegini söyledi. "
"-Sevindim"
"-Ama niye böyle bi karar aldın? Bilmeden bir yanlışımız mı oldu. "
"-Yo yo hayir. Sizle hiç ilgisi yok. Sadece dönmek istiyorum. Burası bana göre bir yer değil. "
"-Peki madem sen bilirsin. Uçak biletini ne yapalım? Ne zaman istersin? "
"-Yarın"
"-Yarın çok erken değil mi bari 1 hafta sonra gitseydin. "
"-Yo yarın iyi"
"-Peki madem."
Evet ucak bileti hazırdı. Hoşçakal Amerika, Doruk, Ali amca, Gökçe abla...
Kapıdan çıkarken Doruk'u gördüm. Sanırım bizi dinledi. Neyse daha iyi . Alışması daha kolay olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kuzenim
FantasyYolları birbiriyle kesişen iki üvey kuzen. Onlar imkansızı insanlara anlatacak. Onlar aşkı yeniden tanımmlayacak. Doruk & Lara :))