UNUTULMUŞ MANASTIR

5K 365 57
                                    

Medya1: Unutulmuş Manastır

Medya2: Apollo's Triumph

"Ölüm olmasa hayat bütün güzelliğini kaybederdi."


- Hestia şu insanlara söyle bana öyle bakmasınlar.

Beda kentine adım atalı yarım saat olmuştu. Pek çok tanıdıkla kısa süreli özlem gidermiş ve yarım saatte anca kent merkezine varabilmiştik. Ayrıca Hades'in söylentileri beni delirtmek üzereydi.

- Dinle Hades! Daha önce buraya geldiğinde yaşananları hatırlıyor musun?

- Evet. Ben korku dolu insanların arasında belirmiş seni ve bebeği almaya ant içmiştim. Sense her zamanki sinir bozuculuğunla her şeyi mahvetmiş ve en değerli varlıklarımdan at arabamı yakmıştın daha sonra..

- Tamam tamam. Sadece korku dolu insanları hatırlasan yeterli.

Hades beni anlamaya çalışırken kaşlarını hafifçe çattı.

- İnsanlar senden korkuyor Hades! İnsanlar sen ve senin çatık kaşlarından korkuyor. Biraz daha güler yüzlü olmaya çalışır mısın lütfen? Yanımda bir canavarla geziyor gibi hissetmek istemiyorum.

Sözlerimden sonra hızlı adımlara yoluma devam ederken Hades'in sesiyle şaşkınlıkla arkama döndüm.

- Yonomdo bo conovorlo gozoyor gobo hossotmok ostomoyorom!

- Ne yapıyorsun?

- Seni taklit ediyorum.

- Ben öyle konuşmuyorum!

- Bin iyli kimişmiyirim!

- HADES!

- Tamam! Tamam! Sustum. Hadi şu senin tayfanın yanına gidelim bir an önce.

- Bence de!

Hades'e ne oluyordu böyle. Biriyle bu şekilde dalga geçecek biri asla değildi. Yavaş yavaş o benim ben onun özelliklerini alıyordum. Zeus Aşkına! Bir an önce şu kitabı bulmalıydık!

- Tamam öğlen vakitleri Albunea şehir merkezinde yaşlılara yemek dağıtır yani şu anda tam olarak buralar... aah!

Üzerime düşen bedenle kendimi toprak zeminde bulurken nefes almakta güçlük çekiyordum.

- Hestia! Tanrım sensin!

Albunea... Bir kez olsun üzerime düşmeden ortaya çıkamaz mıydı?

- İşte burdasın!

- Burdayım tabi ki sen nerelerdesin aylardır? Bu ki... Hades!

- Üzerimden kalkarsan bir açıklayacağım.

Albunea üzerindeki kot tulumuyla yavaşça üzerimden kalkınca uzun mavi saçlarının omuzunda kesildiğini gördüm.

- Saçların..

- Evet uzun hikaye. Asıl siz anlatın.

- Sen peri misin?

Hades'in Albunea'ya sorduğu soruyla Albunea'dan korku dolu bir tepki beklerken Albunea beni şaşırtarak oldukça rahat bir şekilde cevap verdi.

- Sayılır. Kırmayım diyelim.

- Saçların çok farklı.

- Daha önce hiç periler diyarına gitmedin mi ölülerin efendisi.

- Emin ol gitmemi istemezsin küçük hanım.

- Korkunç birisin Hades.

-İlginç birisin Peri kızı.

BEDA KENTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin