#1- πιογκειδενγίνεται

286 13 0
                                    




Ακούω το ξυπνητήρι να χτυπάει. 7:00. Σιγά μωρέ έχω ώρα. θα ξαπλώσω λίγο και.... ντριννννν

Ώπα. Ανοίγω τα μάτια μου. 7:50. Γαμώτο έχω αργήσει.

Πετάγομαι από το κρεβάτι και αρχίζω να ντύνομαι με ότι βρίσκω μπροστά μου. Πετάω πάνω μου ένα κολάν, ένα φαρδύ φούτερ και βάζω τις μπότες μου. Πιάνω την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα.

«Καλημέρα!», φωνάζω βιαστικά στους γονείς και τον αδερφό μου καθώς τρέχω προς την πόρτα.

«Δεν θα φας πρωινό;», ακούω την μαμά μου να μου λέει.

Τρέχω πίσω στην κουζίνα, πιάνω ένα σαντουιτς και ξανάπηγαίνω προς την πόρτα.

Παίρνω το σκουφί μου από τον καλόγερο και βγαίνω έξω.

Βγάζω το κινητό από την τσέπη μου και βλέπω ότι έχω αρκετές αναπάντητες και ένα μήνυμα από την Chloe.

Chloe
Sorry έφυγα! Δεν μπορούσα να περιμένω γτ είχα πρόβα🙄

Το διαβάζω και της απαντάω βιαστικά.

Εγώ
άργησα να ξυπνήσω 😂my bad.

Κλείνω το κινητό και κατευθύνομαι προς τη στάση του λεωφορείου.

Σιχαίνομαι το λεωφορείο. Πάω κάθε μέρα με την Chloe μιας και ο αδερφός μου, o Dylan δεν θέλει να με παίρνει μαζί του. Ξέρω ξέρω , είναι απόφοιτος και το έχει δει κάποιος. Εγώ έχω άλλο ένα χρόνο σε αυτό το λύκειο. Δεν βλέπω την ώρα να φύγω από εκεί μέσα.

Και τώρα όσο εγώ είμαι μέσα στο λεωφορείο και πηγαίνω στο σχολείο αυτήν την μουντή, φθινοπωρινή μέρα εσείς θα αναρωτιέστε ποια είμαι.

Λοιπόν, *γχουχου γχουχ* είμαι η Skye Walker. Πηγαίνω δευτέρα λυκείου και μάλλον όπως καταλάβατε η κολλητή μου είναι η Chloe. Α ξέχασα και τον αδερφό μου, τον Dylan. Είναι ο πρόεδρος της γ λυκείου και θεωρείται πολύ famous. Εγώ από την άλλη, παρόλο που έχω την ευκαιρία, προτιμώ τις περισσότερες φορές να παραμένω έξω από το προσκήνιο.

Όταν το λεωφορείο φτάνει, σηκώνομαι και βγαίνω γρήγορα έξω. Περνάω την πύλη του σχολείου και μπαίνω μέσα. Ευτυχώς η πρώτη ώρα δεν έχει αρχίσει ακόμα. Κατευθύνομαι στο ντουλαπάκι μου για να αφήσω κάποια βιβλία.

Τα βάζω μέσα και την στιγμή που πάω το κλείσω βλέπω τον Ryan να πετάγεται από το πουθενά.

«Σιγά καλε, με τρόμαξες!», του φωνάζω.

«Σορρυ, αγάπη!», λέει μέσα στην τρελή χαρά.

«Τι έγινε και είσαι τόσο χαρούμενος;», τον ρωτάω. «Όμγ γνώρισες κανέναν;»

«Χαχαχ θα θέλα», γελάει.

«Τότε τι;», ρωτάω άλλη μια φορά.

«Ο αδερφός μου επιτέλους μετακόμισε και θα έχω πλέον δικό μου δωμάτιο!» , μου λέει.

«Ryan αυτό είναι τέλειο!», του απαντάω και τον αγκαλιάζω.

Βλέπω την Chloe να μας πλησιάζει.

«Καλημέρα μπίχλες», φωνάζει και ο Ryan και εγώ γελάμε ταυτόχρονα.

«Σορρυ για το πρωί, παράκοιμήθηκα», της λέω.

«Χαχαχ δεν πειράζει καλε», μου απαντάει.

«Ομγ.. μην κοιτάξετε τώρα αλλά έρχεται ο αδερφός σου μαζί με τον Ethan», συνεχίζει.

«Γιατί να είναι όλοι οι ωραίοι straight;», λέει μέσα από τα δόντια του ο Ryan.

«Εϊ! Παραμένει ο αδερφός μου!», τους απαντάω σκουντωντας τους.

«Καλημέρα αδερφούλα», μου λέει ο Dylan ειρωνικά και με αγκαλιάζει κάνοντας με να αναπνέω με δυσκολία.

«Καλημέρα Dylan και καλημέρα μπιχλ.. εννοώ Ethan", λέω ειρωνικά.

Γελάει.

«Καλημέρα σπασικλακι», μου αντί γυρίζει.

«Δεν είμαι!», φωνάζω στον Ethan ενώ τον βλέπω να απομακρύνεται ήδη μαζί με τον αδερφό μου.

Από την άλλη τα σάλια του Ryan και της Chloe τρέχουν σαν να μην υπάρχει αύριο.

«Ιού παιδιά», λέω και κατευθύνομαι προς το πρώτο μάθημα της ημέρας.

Και κυριες και κυρίοι αυτοί είναι η κολλητοί μου, ο Ryan -πιογκειδενγινεται- και η
-έχωκρασστοναδερφοσου- Chloe.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Και αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο❤️
What do you think???

Xoxo Kat&Pheebs.

#MBBFWhere stories live. Discover now