Extra long κεφαλαιάκι ;)
«Lauren Morris, πρόεδρος της Β' Λυκείου
και αιώνια εχθρός μου.
Βασικά δεν θυμάμαι καν το λόγο που είμαστε τσακώμενες. Απλά έτσι μια μέρα, από κολλητές γίναμε από δυο χωριά χωριάτες», άρχισα να εξηγώ στον Άλεξ.*credits to Αλίκη βουγιουκλακη*
«Το θέμα όμως κορυφώθηκε, πέρυσι τον Αύγουστο την ημέρα που το αγόρι μου, ο Justin σχεδίαζε το ετήσιο pool party του.», συνέχισα.
Flashback
Ξύπνησα το πρωί από το ήχο των ειδοποιήσεων του κινητού μου. Γαμώτο όποιος με ξυπνάει τέτοια ώρα; Πιάνω το κινητό μου και βλέπω μηνύματα από την Chloe και τον Ryan.
Ryan
Πες μου ότι έχεις βρει μαγιό για το πάρτυ cause I'm freaking out για το δικό μου😳Εγώ
Ναι κύριε Calvin Klein έχω βρει μαγιό. Πως αλλιώς θα κάνω εντύπωση στον Justin;Η αλήθεια είναι ότι ανυπομονούσα πολύ για αυτή την ημέρα. Η σχέση με τον Justin πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο και επιτέλους πιστεύω ότι αυτή θα είναι η μέρα. Ξέρετε ημέρα που θα ολοκληρώναμε την σχέση μας; ή σε απλά ελληνικα θα το κάναμε. Για αυτό ήθελα να είμαι τέλεια. Μέχρι στιγμής τα είχα όλα υπό έλεγχο.
Άνοιξα το μήνυμα από την Chloe.
Chloe
Ε κοπελιά περίμενω όλες τις λεπτομέρειες για το βράδυ έτσι; δεν φτάνει που δεν θα είμαι εκεί! δεν θα έχω ούτε wifi οπότε give me a call❤️❤️❤️Εγώ
Εννοείται ;)Πληκτρολόγησα το νούμερο του Ryan και πάτησα το κουμπί. Καλεί...
«Ναιιι;», απάντησε ο Ryan.
«Έλα να σου πω θα έρθεις να με βάψεις για το βράδυ; Ξέρεις ότι θα τα κάνω χάλια;», ρώτησα.
«Όλα για την κολλητούλα μου αλλά με αντάλλαγμα ότι θα με βοηθήσεις να βρω το πιο σεξυ μαγιό. Θέλω να φαίνομαι όσο thick είναι και η φιλενάδα μου η Kim», απαίτησε.
«Τέλεια! Στο mall στις 12», είπα και έκλεισε το τηλέφωνο.
Πήγα στο μπάνιο, έπλυνα το πρόσωπο και μετά κατέβηκα για πρωινό.
«Καλημέρα μαμά»
«Έλα, κάτσε δίπλα στον αδερφό σου, έφτιαξα τηγανίτες», είπε.
Έγνεψα και κάθισα δίπλα στον Dylan.
"Θα έρθεις τελικά στο πάρτυ το βράδυ;», με ρώτησε.
Δεν πρόλαβα να απαντήσω και μας διέκοψε η μαμά.
YOU ARE READING
#MBBF
Teen FictionΌταν μια σχέση μίσους αλλάζει σε ερωτική όλοι το βρίσκουν παράξενο. Μα μήπως δεν ήταν μίσος στην αρχή; Μήπως απλά αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να εκφράσουν τα αισθήματα τους ο ένας στον άλλον; Η Skye, μια δεκαεξάχρονη έφηβη θα ζήσει έρωτες, απογοητεύσ...