Μπαίνω αργοπορημένη στην αίθουσα της χημείας.
«Συγγνώμη που άργησα», λέω στον κύριο Brown.
«Μην ξαναγίνει δεσποινίς Walker», μου απαντάει.
Κάθομαι σε ένα από τα άδεια θρανεια στην τελευταία σειρά.
Το μάθημα κυλάει αργά μέχρι που ακούγεται ένας χτύπος στην πόρτα πριν ανοίξει διάπλατα.
«Εμ, συγγνώμη αυτή είναι η αίθουσα της χημείας; Είμαι καινούργιος ξέρετε...», λέει το ψηλό αγόρι που μόλις μπήκε μέσα στην αίθουσα.
«Δεν πειράζει αγόρι μου, κάθισε», τον διακόπτει ο καθηγητής.
Το αγόρι προχωράει και κάθεται στο μόνο πλέον άδειο θρανίο, δίπλα στο δικό μου.
Με βλέπει που τον κοιτάω όλο περιέργεια και χαμογελάει.
«Alex, Χάρηκα», μου δίνει το χέρι του.
Βγαίνω από τις σκέψεις μου και ανταποκρίνομαι στην κίνηση που κάνει.«..Skye.. εμμ συγγνώμη που σε κοιτούσα έτσι παράξενα.. απλά ήμουν απορροφημένη», του λέω σχεδόν τραυλίζοντας.
«Χαχαχ δεν πειράζει», μου λέει χαμηλόφωνα προσπαθώντας να αποφύγει την παρατήρηση του καθηγητή.
«Θα μας συστηθείς;», του απευθύνει το λόγο ο κύριος Brown.
Σηκώθηκε από τη θέση του και τότε συνειδητοποιήσα ποσό ψηλός είναι.
«Είμαι ο Alex Roberts και μόλις μετακόμισα από την Νέα Υόρκη», λέει.
«Ευχαριστούμε Alex μπορείς να καθίσεις», του είπε.
Η υπόλοιπη ώρα πέρασε κυρίως ανταλλασοντας γραπτά μηνύματα με τον Alex. Έμαθα πολλά για εκείνον, για την ζωή του πίσω στην Νέα Υόρκη , για τις συνήθειες του, τις σχέσεις του, την οικογένεια του, τα ενδιαφέροντα του και πολλά αλλά. Η ζωή του φαινόταν πολύ ενδιαφέρουσα στην Νέα Υόρκη. Εννοείτε πως τον ενημέρωσα και εγώ για την δίκη μου ζωή ...όσο ενδιαφέρουσα θα μπορούσε να είναι η ζωή μιας κοινοτυπης εφήβου. Του είπα για την οικογένεια μου, τους φίλους μου και το μεγάλο μου πάθος, το τραγούδι. Από τι φαίνεται είχα αποκτήσει ένα νέο φίλο και χωρίς δισταγμό τον ρώτησα αν ήθελε να κάτσει μαζί με εμένα, την Κλόι και τον Ράιαν στο μεσημεριανό. Εκείνος χαμογέλασε και μου έγνεψε καταφατικά.
Στο τελος του μαθηματος βγαινοντας έξω από την τάξη μαζι, ειδαμε όλη την ομάδα μπάσκετ μαζί με το αρχηγό της, τον Justin να κατευθύνονται προς το μέρος μας.
YOU ARE READING
#MBBF
Teen FictionΌταν μια σχέση μίσους αλλάζει σε ερωτική όλοι το βρίσκουν παράξενο. Μα μήπως δεν ήταν μίσος στην αρχή; Μήπως απλά αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να εκφράσουν τα αισθήματα τους ο ένας στον άλλον; Η Skye, μια δεκαεξάχρονη έφηβη θα ζήσει έρωτες, απογοητεύσ...