Γυρίζω πίσω στην τραπεζαρία μπερδεμένη με ότι έγινε με τον Ethan.
Και αυτός είναι ο Ethan. Ο γνωστός Ethan. Ο Ethan Forbes. Αν δεν τον ξέρατε τι κάνετε με την ζωή σας; Κυριολεκτικά μέχρι και η γιαγιά μου τον ξέρει. Τέλος πάντων ο Ethan είναι ο κολλητός του αδερφού μου. Τους θυμάμαι μαζί από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Είναι πολύ διάσημος γενικά στο σκουλ μας. Είναι αντιπρόεδρος μετά τον αδερφό μου και ο αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου. Καταλάβατε για τι προσωπικότητα έχουμε να κάνουμε.
Έδιωξα τις σκέψεις μου και κάθισα στο τραπέζι.
«Ορίστε, είχα ένα σάντουιτς», λέω και το δίνω στον Alex.
"Δεν χρειαζόταν...ευχαριστώ»
«Τίποτα», απαντάω ευγενικά.
Παρατηρούσα του άλλους που συζητούσαν και θυμήθηκα ότι έπρεπε να πάρω τηλέφωνο τον αδερφό μου.
Έβγαλα το κινητό από την τσέπη μου και πάτησα το νούμερο του.
Χτύπησε τρεις φορές και μετά άκουσα την φωνή του Dylan.«Έλα sis, τι είναι;», με ρώτησε.
«Εε απλά ο Ethan μου είπε να σου θυμίσω ότι θα έρθει από το σπίτι μετά», του είπα.
«Τέλεια.. see ya later αδερφούλα», είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Έβαλα ξανά το κινητό μέσα στην τσέπη μου και γύρισα στην συζήτηση με τους άλλους.
Όταν τελείωσε και η τελευταία ώρα, βγήκα έξω από το σχολείο και πήγα ως το πάρκινγκ όπου θα με περιμένε η Chloe.
Μετά από κανένα πεντάλεπτο είδα την Chloe να έρχεται προς το μέρος μου.
«Συγγνώμη που καθυστέρησα, έγραφα
τεστ....άσε», μου λέει καθώς ξεκλείδωνε το αμάξι.«Απλά μπες μέσα», της φωνάζω γελώντας.
Η διαδρομή προς το σπίτι μου φάνηκε μικρή. Όταν έφτασα βγήκα από το αμάξι, χαιρέτησα την Chloe και άρχισα να ψάχνω τα κλειδιά μου για να μπω μέσα.
Ξεκλείδωσα και ανέβηκα κατευθείαν στο δωμάτιο μου. Έβγαλα τα παπούτσια μου και έπεσα κατευθείαν στο κρεβάτι μου.
Νομίζω ότι με πήρε ο ύπνος, δεν είμαι σίγουρη αλλά κάποια στιγμή, σηκώθηκα και άνοιξα το κινητό μου για να δω τι ώρα είναι.3:50. Ποτέ πήγε σχεδόν 4;
Ανακάλυψα ότι πεινάω όποτε αποφάσισα να κατέβω κάτω στην κουζίνα. Οι γονείς μου δεν ήταν στην δουλειά μιας και είναι και οι δυο γιατροί όποτε έπρεπε να φτιάξω κάτι για να φάω.
YOU ARE READING
#MBBF
Teen FictionΌταν μια σχέση μίσους αλλάζει σε ερωτική όλοι το βρίσκουν παράξενο. Μα μήπως δεν ήταν μίσος στην αρχή; Μήπως απλά αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να εκφράσουν τα αισθήματα τους ο ένας στον άλλον; Η Skye, μια δεκαεξάχρονη έφηβη θα ζήσει έρωτες, απογοητεύσ...