«Ειιιιι πρέπει να διαβάσουμε» λεω με ένα χαμόγελο που έφτανε μέχρι τα αυτιά μου.«Θελω να δώσω άλλο ένα φιλάκι στο κορίτσι μου, παρακαλώ» ειπε.
«Στο ποιο;;» λεω απορημένη.
«Στο κορίτσι μου» επαναλαμβάνει ενώ πλέον βρίσκεται πάνω μου.
«Ειμαι το κορίτσι σου;;»
«Τι; Δεν θέλεις;» ρωτάει χαχανιζοντας
«Θελω» λεω με σιγουριά
Και αρχίζει να με φιλάει κολλώντας το σώμα
μου πάνω στο δικό του. Έχοντας πλέον αρχίσει να ερεθίζομαι νιώθω και εκείνον ερεθισμένο χωρίς πλέον να μπορώ να κρατήθω αρχίζω να ξεστόμιζω χαμηλόφωνα βογγητα.«Ααααχ»
«Ειναι όλα ενταξει;» ρωτάει σταματώντας τα φιλία που έδινε σε όλο μου το σώμα.«Ναι, συνέχισε» του λεω τραυλιζοντας.
Πριν προλάβει να μου δώσει ένα φιλί στο στόμα χτυπάει το κινητό του.
«Έλα αγόρι μου σε περιμένω απο έξω» του ειπε η μητέρα του.
«Εμμ... ναι μαμα κατεβαίνω τωρα» λέει εκείνος απογοητευμένος.
«Πρέπει να φύγω» λέει όλο λύπη
«Τα λέμε αυριο μωρό μου» συνεχίζει και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.«Καλο βράδυ» λεω όλο χαρα.
Μόλις έφυγε ο Άλεξ πήρα τηλέφωνο κατευθείαν την κολλητή μου και τον κολλητό μου και τους είπα όλα όσα είχαν συμβεί εκείνο το απόγευμα.
Το επόμενο πρωί ξύπνησα πολυ κουρασμένη. Δεν κατάφερα να κοιμηθώ πολύ. Σκεφτόμουν τα χθεσινοβραδινά.
Παρόλη την κούραση μου το χαμόγελο μου απο τα χείλη δεν έφευγε.
«Τι έγινε μικρή;»ρωτάει ο Dylan
«Τι έγινε;» απαντάω σοβαρευοντας το πρόσωπο μου για να μην καταλάβει τίποτα
«Περάσατε καλα χθες με τον Αλεξ;» ρωτάει σηκώνοντας το φρύδι του.
«Ναι» λεω γελώντας.
«Τι; Παίχτηκε τίποτα;;» ρωτάει και το βλέμμα του σοβαρεύει.
«Εμμμ....είμαστε μαζί» λεω με περηφάνια
«Ωπα η Skye...δεν σε είχα» λεω χαχανιζοντας
«Σκασεεε», του φωνάζω και χτυπάω στον ώμο.
«Φευγω μπρο τα λέμε αργότερα», συνεχίζω
«Φιλάκια Αλεξ» λέει κοροϊδευτικά.
~~~~
«Αααααααααα ομγγγγγγγ η Skye εχει αγόρι η Skye έχει αγόρι» φωνάζει η Κλόι.
«Σουυυυυτ» φωνάζω χαμογελώντας.
«Έλα μπες μέσα θελω να μάθω τα πανταααα» λέει κάνοντας μου νεύμα να μπω μέσα στο αμάξι.
«Στα είπα όλα χθες» λεω μπαίνοντας μέσα στο αμάξι.
«Θέλω να ακούσω κι αλλα ,θέλω να μάθω τα πάντα» λέει η Chloe χαμογελώντας.
Και της ειπα ξανα όλο το σκηνικό.......πως με φιλούσε.. ότι ήταν το καλύτερο φιλί που μου είχαν δώσει μέχρι στιγμής.. τα πάντα.
Όταν φτάσαμε στο πάρκινγκ του σχολείου ο Άλεξ περίμενε στην θέση πάρκινγκ που ήξερε πάντα ότι η Chloe παρκάρει το αμάξι της. Θέση P35. Διάλεξε αυτήν την θέση έχει γενέθλια 3 Μαΐου. Έχουμε ακριβώς ένα μήνα διαφορά γενέθλια. Ειμαι ένα μήνα μεγαλύτερη γιατί εγώ έχω γενέθλια 3 Απριλίου. Ποσό ουαου children?
Τέλος πάντων.
Περίμενε εκεί ,περίμενε να με δει και μόλις με είδε σχηματίστηκε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο.Νομίζω νιώθαμε και οι 2 έντονα συναισθήματα Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω παρόλο που τον γνώριζα πολύ λίγο καιρό τα συναισθήματά μου είχανε μεγαλώσει κατά πολύ για εκείνον.
Μόλις βγήκα απο το αμαξι ο Αλεξ με πλησίασε, με έπιασε απο την μέση και με κόλλησε πάνω του. Με κοίταξε στα μάτια και με φίλησε πεταχτά. Εκείνος προσπάθησε να συνεχίσει να με φιλάει αλλα εγω σταμάτησα.
«Σταματά μας κοιτάνε» λεω γελώντας
«Δεν με νοιάζουν οι άλλοι, μόνο εσυ» λέει και με ξανα αρπάζει και με φιλάει έντονα.
«Μπα μπα, ξεπεράσαμε τον Justin;», ακούω μια φωνή.
Αμέσως γυρίζω πίσω μου και βλέπω την Lauren να με κοιτάει εξονυχιστικά.
«Τι θες Lauren;», την ρωτάω επιθετικά.
«Τίποτα απλά αναρωτιόμουν αν ο φίλος σου από εδώ γνωρίζει για το παρελθόν σου.», είπε αναφερόμενη στον Alex.
«Έλα Alex πάμε να φύγουμε από εδώ», είπα και τον τράβηξα μακριά.
«Ε ε ε τι ήταν αυτό;....Τι σχέση έχει ο Justin?», με ρώτησε εκνευρισμένος.
«Από που να αρχίσω και που να τελείωσω», είπα και ξεκίνησα να διηγούμαι την ιστορία.
Δεν ήθελα να του κρατάω μυστικά. Θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί του.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τι λέτε να έχει γίνει με την Skye και τον Justin? (Και την Lauren)❤️Xoxo
Kat&Pheebs
YOU ARE READING
#MBBF
Teen FictionΌταν μια σχέση μίσους αλλάζει σε ερωτική όλοι το βρίσκουν παράξενο. Μα μήπως δεν ήταν μίσος στην αρχή; Μήπως απλά αυτός ήταν ο μόνος τρόπος να εκφράσουν τα αισθήματα τους ο ένας στον άλλον; Η Skye, μια δεκαεξάχρονη έφηβη θα ζήσει έρωτες, απογοητεύσ...