#12 tequila

82 7 0
                                    

Τα σχολεία σε λίγο καιρό θα έκλειναν για τις διακοπές των Χριστουγέννων. Χρειαζόμουν λίγες μέρες να χαλαρώσω μετά από όλο το διάβασμα που έκανα από τότε που λιποθύμησα. Οι γονείς μου τρόμαξαν και δεν με άφηναν να βγαίνω συχνά άρα είχα παρά πολύ ελεύθερο χρόνο. Μου αρέσει να διαβάζω όποτε περνούσα καλά. Έφτασε η τελευταία Πέμπτη πριν κλείσουμε. Το σχολείο έκλεινε αύριο και ήμουν φουλ ενθουσιασμένη. Το ίδιο θα ήταν και η Chloe, είμαι σίγουρη.
Τόσο καιρό προσπαθούσα να ξεπεράσω όλη την φάση με τον Alex και νομίζω ότι πλέον είμαι μια χαρά. Αν και κάθε φορά που βλέπω ή τον έναν ή τον άλλο θέλω να ξεράσω.

Με τον Ethan δεν είχαμε μιλήσει από τότε που με γύρισε από το νοσοκομείο. Ήταν πολύ απασχολημένος όπως και ο αδερφός μου με τα πανεπιστήμια που θα πάνε του χρόνου.

Για μια ακόμη φορά, ξύπνησα βαριεστημένα και ντύθηκα για να πάω στην φυλακή aka σχολείο. Καθώς έβαζα τα παπούτσια μου άκουσα μια κόρνα από έξω. Ήταν η Chloe είμαι σίγουρη. Κατέβηκα γρήγορα και μπήκα στο αμάξι της.

«Κάλημερα αγάπη μου», αναφώνησε, ενθουσιασμένη.
Την καλημέρισα και έκλεισα την πόρτα αφού μπήκα μέσα.

«Σου έχω νέα!!», φώναξε η Κλόι ενθουσιασμένη.

«Κλόι πες μου αλλά σε παρακαλώ δεν χρειάζεται να φωνάζεις είναι πρωί ακόμα», απάντησα.
Δεν μπορώ αλήθεια να καταλάβω πως βρίσκει τόση ενέργεια αυτή η κοπέλα πρωινιάτικα.

«Ναι γοαυτεβερ, ο Ethan κάνει πάρτι στο σπίτι του αυτό το Σάββατο!Τέλειο;»

Από ποτέ κάνει πάρτι; Και ο αδερφός μου γιατί δεν μου το είπε;

Παρκάραμε στην συνηθισμένη θέση και μπήκαμε στο σχολείο. Καταφέραμε να βρούμε τον Ράιαν, τον άλλο κολλητό μας και η Κλόι τον ενημέρωσε για το πάρτι.

«Αυτό θα είναι το καλύτερο & τελευταίο πάρτυ της χρονιάς!», αναφώνησε και αυτός ενθουσιασμένος.

«Πρέπει σίγουρα να πάμε!», συμφώνησε μαζί του η Κλόι.

«Εμ παιδιά δεν ξέρω αν είναι τόσο καλή ιδεαα..», άρχισα να κομπλάρω.

«Έλα μην λες βλακείες θα περάσουμε απίστευτα. Και επιπλέον είναι το τελευταίο πάρτυ πριν αλλάξει ο χρόνος. Δεν θα ήθελες να το χάσεις», με διαβεβαίωσε η Κλόι.

Για κάποιο λόγο με έπεισε. Δεν ξέρω αλήθεια πως το κατάφερε. Και εγώ έκπληκτη είμαι.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

#MBBFWhere stories live. Discover now