---
Mahşer'in Dört Atlısı Whatsapp Grubu;Enespasito: Hadisene, ağaç olduk!
Bu mesajı kesinlikle bana hitaben yazmıştı. 15 dakikadır kapıda bekliyorlardı ve ben hâlâ makarnamı yiyordum. Daha fazla bekletmemek adına çıktım.
"Bakıyorum da 15 dakika da hem ağaç olmuş, ardından kesilip odun olmuşsunuz! Az daha sabredemediniz." Dedim gülerek.
"Yaren valla sus hesabı sana kitleriz." Dedi Ayberk.
"Geçen de bana kitlediniz zaten, hayatta olmaz." Dedim sinirle.
"Öyle bir olur kiii." Dedi Murat piç gülüş atarak. Ona hareket çektim.
"Sercan gelmiyor mu?" Dedim belki yürümem de motorla giderim diye.
"Yok o işe başladı bu gün." Tüh!
"Tamam hadi gidelim." Dedim ve yürümeye başladık. Tabiki de Pes oynamaya gidiyorduk.
"Murat bu sefer seninle oynamam, hep ağlatıyorsun beni." Dedim sitemle. İyi oynuyordu şerefsiz.
*
Ve Murat bana 7. Golünü atınca kolu sinirle koltuğa attım.
"Sikerler böyle işi." Diye bağırmayı da ihmal etmemiştim. 2 gol atabilmiştim, ona da şükür. Ama 7 gol neydi be!
"Ağlamaaaa," diye güldü Murat. Ağzının ortasına çakasım geldi.
"Hadi gidelim." Dedi Enes'te. Oyun salonunun Rengi'nin yakınında olması bizim için bir lükstü tabi.
Haftasonu olduğundan dolayı kalabalıktı ve ben burasını kalabalıkken hiç sevmiyordum. Ayşe teyzenin tostları olmasa hiç çekilmezdi.
"Eray abi bize 4 tane tost ayran getirir misin?" Diye bağırdım. Gelip adisyonu yazıp gitti.
Etrafı süzdüğümde hep aynı simalar vardı. Benimki ise yoktu.
"Oğlum ben lenslerden bulanık görüyorum, bakın bakayım benimki gelmiş mi?" Diye söylendim bizimkilere. Üçü de başını kaldırıp baktı ve ben umutla yemeğini bekleyen köpek gibi onları bekledim.
"Yok gelmemiş." Dedi Murat.
"Ben de göremedim." Dedi Ayberk.
"Aynen." Dedi Enes'te.
Hüzünle yerime sindim ve telefonumla ilgilenmeye başladım. İnstagram'da takılırken önüme konulan tostla gülümsedim ve hemen yemeye başladım.
Benimkilerinde benden bir farkı yoktu. Biz iştahla tostumuzu yerken, arka kapıdan uzun boylu birisi girdi.
Kim olduğunu anladığımda öksürmeye başlamıştım. Hemen bizim masanın yanında ki masaya oturunca, yemeyi bırakmış onu izliyordum.
Allah'ım endamına bak şunun. Müsait olduğun bir gün de, bütün günün buna mı ayırdın da böyle özene bözene yaratmışsın Yarabbim!
Enes eliyle çenemi ittirdi ve ağzımı kapattı. Çocuğu ağzım açık izliyordum, farkında bile değildim. Kuduz köpekler gibi bakmamam gerekiyordu herhalde. Önüme döndüm ve bizimkilere 526522628362847397493 diş sırıttım. Onlar da bu hâlime gülmeye başladılar.
Yan tarafa dönmemek için kendimi zor tutuyordum. En sonunda sıkılıp Enes'in telefonunda ne yaptığına baktım. Fake hesabından Selenay'la konuşuyordu. Onun ben aq.
Sonra,
Sonra ne oldu biliyor musunuz?
Ak partinin ampulü gibi beynimde, ampuller yanıp sönmeye başladı.
Bir fikrim vardı.
Aslında çalıntı bir fikirdi ama denemeye değerdi.
Benimkiler, vahiy inmiş gibi duran suratıma tip tip baktılar.
"Hayırdır?" Dedi Murat.
Heyecanla elimi masaya koydum.
"Buldum lan, buldum!" Dedim.
"Neyi buldun lan?" Diye sordu Ayberk.
"Gönül isterdi ki, Beşiktaşlıların neden tinerci olduğunu bulmak, ama onu değil de," dedim masaya eğilerek. Ayberk biraz 'mal bu kız' bakışı atarak masaya eğildi.
"O'na," diyerek yan masayı işaret ettim.
"Kendimi nasıl fark ettireceğimi." Diye ekledim.
"Masaya çıkıp twerk mi yapacaksın?" Diye umutla sordu Murat. Ona sinirle baktım.
"Amk malı, ben anca erik dalı oynarım." Dedim.
"Nasıl olacakmış o?" Diye sordu Enes.
Sonunda mantıklı bir soru!
"Şimdi, senin Selenay'a yazdığın gibi ben de ona anonimden yazacağım." Dedim.
Bir süre düşünür gibi yaptılar. Ve sonunda onaylayan mırıltılar çıkardılar.
"Olm her zaman tutmaz o anonim işleri yalnız." Dedi Enes.
"Selenay sana nasıl cevap verdi o zaman." Dedi Ayberk.
"Çünkü," dedim Enes'e bakarak.
"Selenay pohpohlanmayı seven, binim finlirim vir demeyi seven bir insan Ayberkcim." Dedim.
"Bu D0ru." Dedi Murat.
"Belki o da öyledir." Dedi Enes.
O'na doğru baktım. Kimseyi takan bir insana benzemiyordu. Belli ki dikkat çekmeyi sevmiyordu.
"Sanmam ama cevap verebilir." Dedim ve telefonu çıkardım.
Telefonumu masanın ortasına doğru tuttum ve hepsinin görmesini sağladım. İnstagram'a girip hesap ekleye tıkladım.
"Ee kullanıcı adım ne olacak?" Diye sordum. Ve Murat hiç düşünmeden cevap verdi,
"Delikanlı Anonim."
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI ANONİM •Texting
HumorDelikanlianonim: Bir gün seninle, Galatasaray maçını izlerken, karşı takım oyuncularını söverek hamile bırakacağız. Delikanlianonim: Ronaldo'nun götüne bakıp, 'maşallah' diyeceğiz. Delikanlianonim: Marvel izlerken uyuyakalacağız. Delikanlianonim: Tr...