---
Delikanlianonim: Yalan söylediğini biliyorum.
Doguatik: Yalan söylemiyorum.
"Yalan söylüyor." Diye mırıldandım masadakilere. Hepsi bana baktı ve ne olduğunu sordu.
"O," diye Doğukan'ı işaret ettim. "Ben, onunla ilgili bir şeyler yazdım ve tam tersi olduğunu iddia ediyor." Dedim.
"Demek ki bir anonime ihtiyacı yok." Dedi Ayberk.
Ama ben sıradan bir anonim değildim, delikanlıydım bir kere.
Amacım sadece onunla muhabbet etmek, ilk aşkın heyecanını tatmaktı. Kötü bir amacım yoktu.
Delikanlianonim: Bundan Galatasaray formanın ve Marvel bilekliğinin haberi var mı?
Doguatik: Seni ne kadar ilgilendiriyor?
Mantıklı bir soruydu. Ama onunla ilgili her şeyi merak ediyordum. Hangi gün veya ay da doğduğunu, hatta saatini bile merak ediyordum.
Delikanlianonim: Daha kim olduğumu sormadan, atarlanmaya başladın be yakışıklı!
Doguatik: Kim olduğunun beni ilgilendirdiğini sanmıyorum.
Delikanlianonim: O zaman ben hallederim.
Doguatik: Ne saçmalıyorsun?
Delikanlianonim: Ben kimim?
Delikanlianonim: Ben senin anoniminim.
Delikanlianonim: Seni ilk gördüğü an da, miyop olmasına rağmen mükemmelliğini gören o kız!
Delikanlianonim: Sana neden yazıyorum?
Delikanlianonim: Çünkü seni seviyorum ve kendimi sana sevdirmeyi planlıyorum.
Delikanlianonim: Sen daha buraya yeni geldin, ne ara sana aşık oldum?
Delikanlianonim: Valla onu ben de bilmiyorum bir an da, Fox Tv Anahaber sunucusuna inme iner gibi kalbime indin.
Delikanlianonim: Gerçekten çok âni oldu, inşallah güzel olur.
Delikanlianonim: Cesaretsiz insanları sevmem, o yüzden cesaretini topla bana öyle gel.
Delikanlianonim: Kusura bakma ama cesaretsiz değilim sadece rezil olmaya meyilli bir bünyem var ve sana da rezil olmak istemiyorum.
Delikanlianonim: Seninle konuşmak istemiyorum, yazmak için başka birisini bul.
Delikanlianonim: Ama ben istiyorum ve sen istesen de istemesen de buraya yazacağım.
Delikanlianonim: Başkasını bul ne ya? Sanki, gece 12-1 halısaha maçı var gelsene dedim.
Delikanlianonim: Seni seviyorum ben başkasını ne yapayım!
Delikanlianonim: Engellememi istemiyorsan, yazmayı bırak.
Delikanlianonim: İstediğin zaman engel atabilirsin, hesap açmak seven anonime koymaz!
Doguatik: Bu soruları sormadan önce, başka bir şey sormak istiyorum.
Delikanlianonim: Buyur gülüm.
Doguatik: Deli misin?
Delikanlianonim: Deli miyim?
Delikanlianonim: Evet.
Doguatik: Çattık ya!
Delikanlianonim: Evet, hem de aşk'a çattık!
(Görüldü.) 20.49
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİKANLI ANONİM •Texting
HumorDelikanlianonim: Bir gün seninle, Galatasaray maçını izlerken, karşı takım oyuncularını söverek hamile bırakacağız. Delikanlianonim: Ronaldo'nun götüne bakıp, 'maşallah' diyeceğiz. Delikanlianonim: Marvel izlerken uyuyakalacağız. Delikanlianonim: Tr...