011

196 15 4
                                    

P.p soukaina.
Ik wordt wakker in de armen van samir. Lachend kijk ik naar zijn slapende gezichtje. Wat een toetie is hij toch als hij ligt te slapen.

Ik besluit maar om op te staan en loop naar mijn koffer waar ik mijn kleding uithaal.

Ik pak nog een ck set en loop naar de badkamer waar ik me opfris. Ik trek mijn witte jurk aan met zwarte strepen.

Ik doe daar onder mijn slippers aan en pak nog een zonnebril die ik gelijk opzet.

Net waneer ik samir wil wakker maken zie ik dat hij niet meer in bed ligt. Ik voel in eens twee warme handen rond mijn heupen.

Uit reflex sla ik die handen weg en draai me om waar ik samir zie lachen. "Niet zo schrikken ik was het maar" hij loopt op me af en drukt zijn lippen op mijn wang.

Blosend kijk ik weg. "Ik wilde je net wakker gaan maken" zeg ik. Hij lacht en pakt wat kleren uit zijn koffer.

"Zullen we vandaag naar de stad?" Vraagt hij. Ik bedenk me dat ik nog helemaal niets heb gehaald voor chaimae en sarah. Gauw knik ik van ja.

"Ik wilde nog wat kleins halen voor chaimae en sarah" zeg ik en pak mijn tas. "Mooi, ik wilde namelijk ook nog wat halen voor mijn vriend brahim" zegt hij.

"Ik ga douchen!"
Ik loop naar het bed en ga er op zitten. Dagdromend kijk ik voor me uit.

Samir loopt even later de badkamer uit. Hij ziet er zo mooi uit vandaag. Hij draagt een zwarte korte broek met een witte polo shirt. Hij is erg bruin geworden dus zijn witte shirt lijkt in eens nog witter door zijn bruine huid.

Verder heeft hij zijn adidas slippers aan en ook zijn zonnebril. "Kom je nog of blijf je daar zitten" zegt hij waneer hij me opmerkt.

Ik lach en sta op. Hand in hand lopen we naar buiten. "Moeten we niet ontbijten?" Vraag ik als we het restaurant voorbij lopen.

"Ik heb ergens anders gereserveerd" zegt hij. "Waar dan?" Vraag ik nieuwsgierig. "Je zult wel zien" zegt hij knipogend en trekt me mee naar een bootje.

"Omg samir wat doe je!" Roep ik als hij de motor start en begint te varen. "Mag dit wel?" Vraag ik bang.

Samir pakt mijn hand vast en lacht. "Soukaina ik heb het bootje gehuurd we gaan naar de locatie varen" zegt hij.

Ik zucht opgelucht en kijk om me heen als we een paar vogels zien vliegen.

"Samir waarom doe jr dit eigenlijk allemaal? Het was de bedoeling dat ik je zou verrassen" zeg ik en kijk hem aan.

Hij reageert niet eb richt zich op het stuur. "Samir antwoord alsjeblieft"
Hij kijkt me aan en pakt mijn hand vast. "Ik hou er van om je te zien lachen soukaina" zijn woorden deden wat met me.
Nog nooit heeft een jongen dat tegen me gezegd. "Ik jou er gewoon van" ik lach en leg mijn hand op zijn wang.
Zijn mooie lichte ogen zijn goed te zien in het dag licht.

"Ik hou van je" fluister ik zacht en druk een tedere zoen om zijn lippen.
Hij glimlacht en vaart snel verder. We komen aan bij een prachtige strandgebied. Overal liggen mooie schelpen en stenen. Ik kijk naar een pad dat is gemaakt van stenen en bloemen.
Lachend sla ik mijn hand voor mijn mond en kijk samir aan.

Hij loopt naar me toe en pakt mijn hand vast. "Loop maar" met trillende benen loop ik door tot we aankomen bij een strand huisje.

Het is bedekt en aan de andere kant is het open waar ik een grote tafel zie zitten met 2 prachtige stoelen.

De tranen komrn op, zachtjes knijp ik in samir zijn hand. Verward en dankbaar staar ik hem aan. "Zullen we?" Vraagt hij knipogend. Ik twijfel voor geen moment en loop naar binnen.
Hoe verder ik kom hoe mooier ik de plaats begin te vinden. Het geeft me zo'n tropische gevoel. Overal hangen bloemen en de geur hier is zo aantrekkelijk.

Ik loop naar de tafel toe en laat mijn mond openvallen van verbazing als ik al het eten zie.
Mijn maag begint meteen te knorren. "Vindt je het leuk?" Hoor ik achter me. Ik draai me om en kijk samir aan met betraande ogen. "Ik vindt het prachtig samir hoe kwam je op het idee?' Ik loop naar de stoel toe en neem plaats. Samir doet hetzelfde.

"Je vertelde me dat je dol was op tropische dingen. Dus ik zoch naar wat leuks waar je blij van zult worden" verteld hij. Ik begin weer te blozen en kijk automatisch weg.
"Dankjewel samir ik vindt het echt prachtig" zeg ik.

We beginnen met eten en genieten van het uitzicht op het strand.

Terwijl ik dromerig sta te kijken naar de zee wordt ik onderbroken door een ober die iets voor me neer legt.
Met grote ogen kiik ik naar de taart voor me met als tekst. 'Will you be my girlfriend?'

A/N

Sorry sorry sorry voor het lange wachten. Ik zou dit jaar eigenlijk niet op vakantie gaan maar we hebben toch besloten om naar marokko te gaan. We hebben last minute een ticket kunnen boeken. Daarom dat dit lang duurde we waren druk bezig met het voorbereiden.

In iedergeval geniet van jullie vakantie en vergeet niet te stemmen.

 

unexpected loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu