Kiedyś pewna młoda dziewczyna zamarzyła sobie zostać piłkarką. Wszystko szło po jej myśli. Szkołę skończyła wcześniej niż jej rówieśnicy, by rozwijać swoje umiejętności piłkarskie. Umiała już wiele, ale nikt jej nie doceniał. Mówili, że jest za młoda na granie, przecież to jeszcze dziecko. Jednak wreszcie w jednym z klubów dano jej szanse. Nie zmarnowała jej, w pierwszym zagranym przez nią meczu strzeliła dwie bramki. Wywalczyła sobie miejsce w pierwszym składzie. Z meczu na mecz było co raz lepiej, lecz to nie mogło trwać wiecznie. Dokładnie czternastego marca, podczas rozgrywki została brutalnie sfaulowana podczas, gdy wbiegała w pole karne przeciwnika. To były jej ostatnie sekundy na boisku, zwijała się z bólu, lecz nic nie uratowało jej nogi. Następne dwa tygodnie spędziła w szpitalu, patrząc w ciszy na złamaną w dwóch miejscach kończynę. Lekarze nie dawali jej szans na powrót na boisko. Ciężka rehabilitacja i tak nie poskutkuje w, aż tak dużej mierze, by mogła grać.
Ta dziewczyna, która to wszystko przeszła to JA. Mam na imię Leah, jestem hiszpanką, mam siedemnaście lat i moja kariera piłkarki dobiegła już końca. Wciąż pracuję na stadionie, lecz jako psycholog sportowy. Kocham swoją pracę, lecz piłka zawsze będzie zajmowała w moim sercu miejsce. Cieszę się, że nie porzuciłam sportu w stu procentach, dalej mam z nim styczność. To ja wysłuchuję tych wszystkich przystojniaków z Realu, gdy mają jakiś problem. Pomagam im w przeróżnych sprawach, prywatnych, jak i zawodowych. Czasem chłopcy dziwią się, dlaczego tak dużo wiem na temat ich ulubionego sportu, nie powiedziałam im o swojej krótkiej karierze. Jeszcze nikt mnie nie przyłapał na graniu, odbijaniu piłki, gdy sama trenuję sobie z samego rana, lub w nocy. Wybieram takie pory, gdy mam pewność, że nikt mnie nie przyłapie. Co by wtedy sobie o mnie pomyśleli? Elegancka pani psycholog, która na co dzień nosi sukienki i szpilki, po pracy zakłada adidasy i dresy i odbija piłkę.
***
I jak wam się podoba? Zapowiada się ciekawie?
Jeśli to przeczytasz, proszę, zostaw komentarz z twoimi wrażeniami, będzie mi miło, gdy napiszesz, co o tym sądzisz... :)
CZYTASZ
Football At Work
Teen FictionTrudno skupić się nad czymś, gdy wciąż ktoś cię rozprasza. Jednak siedemnastoletnia Leah, która w tak młodym wieku została psychologiem sportowym, radziła sobie z koncentracją, czasem, aż za bardzo. Początkowo miała zostać sportowcem, lecz kontuzja...