05

644 18 2
                                    

- To nie powinno się zdarzyć.- na prawdę świetnie mi idzie odpychanie od siebie Jamesa, po prostu wspaniale.                                                                                                                                                                  - Mogę wreszcie wiedzieć, dlaczego? Dobrze nam ze sobą, nie psuj tego.                                                    - Bo... Bo ja nie chcę. Proszę, wyjdź.- nie powiem mu o rozmowie z trenerem, bo nie wiem, jak to by mogło się skończyć.                                                                                                                                                        - Ale, co zrobiłem?                                                                                                                                                                - James, wyjdź!- chyba, za bardzo uniosłam głos. Wyszedł, było mi na prawdę ciężko patrzeć na jego zawód w oczach.                                                                                                                                                           Czas wracać do domu, nie wiem, kiedy mi to zleciało, ale jest  już po dwudziestej. Dotarłam sprawnie, gorzej z zmobilizowaniem się do działania na miejscu. Przygotowałam sobie sałatkę z kurczakiem i rzuciłam się na kanapę. Włączyłam telewizje, przerzucałam kanały, do póki nie zauważyłam czegoś interesującego. W mediach widniały zdjęcia zrobione z ukrycia na stadionie. To sytuacja z poranku, pierwsze zdjęcie przedstawiało mnie i Jamesa, a kolejne były już z chłopakami. Najgorsze było ostatnie, zostało nazwane "Nowa zabawka Rodrigueza", że ktoś musiał zrobić zdjęcie, akurat wtedy, gdy na mnie leżał. Choć bardziej przejmowałam się nazwaniem mnie jego "zabawką", nie mówiąc o tym, że trener mnie zabije. Nie mogłam na to patrzeć, wyłączyłam telewizor i poszłam się umyć. W wieczornej pielęgnacji przeszkodził mi telefon, który nie nadążał wydawać z siebie dźwięku.

od ^^^Ronaldo^^^                                                                                                                                                                   Przykro mi, trzymaj się jakoś.

od ^^^Bale^^^                                                                                                                                                                           Młoda, nie wierz w te bzdury, oni zawsze robią wszystko by nam uprzykrzyć życie.

od ^^^Marcelo^^^                                                                                                                                                                     Widziałaś już artykuł?                                                                                                                                                        

Więc, już wiedzą, cieszę się, że mam w nich takie wsparcie. James też nie odpuścił.

od ^^^James^^^                                                                                                                                                                       Nie wierz mediom. One kłamią.

od ^^^James^^^                                                                                                                                                                       Nie jesteś żadną moją zabawką.                                      

Football At WorkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz