-6- Aksilikler.

279 18 6
                                    

Alışverişte kurtulduğum negatif enerjiler, tıpkı mıknatısın demire yapışması gibi tekrar üzerime yapışmıştı...

Uyuz,siirlerimle oynamaktan zevk alıyordu.

Geride kaldığımı farkedince koşar adımlarla Tutku ve Semih'in yanına gittim.

Konuşmaya başlayan Tutku olmuştu:

"Arkadaşlar , saat daha 2.00 ve bişeyler yapmaya ne dersiniz?"   

Lafa Çağlar atıldı:

"Ne gibi?"

"Sinema mesela.."

"İyi fikir."

"Yeni bir film gelmiş ona gidelim.Su sen ne dersin canım?"  

Adımın söylendiğini duyunca bakışlarımı Tutku'ya çevirerek konuşmaya başladım:

"Yanii,yorulduk aslında ama yine de siz bilirsiniz.Çoğunluğa uyarım."

"Evet yorulduk.Dinlenmiş oluruz hem. Zaten3'e 1'sin.Gidiyoruzz..."  

Hep birlikte yürüyen merdivenleri kullanarak en üst kata çıktık.

Ama sinema bölümüne ilerlerken kafeteryadan gelen enfes kokuları duyunca acıktığımızı farkettik.

Acıkmak mı? Ben acıkabilmek için bile olsa , sabahtan beri hiç birşey yememiştim ki...

Hep birlikte pizza yemeye karar vererek Dominos'un önüne geldik.

Biz Tutku'yla acı biber olmasın dedikçe,erkekler acı biber olması konusunda ısrar etti ve biberlerimizi ayıklamaları şartıyla,acı biber konulmasını kabul ettik.

Büyük boy pizza siparişimizin 15 dakika sonra hazır olucağı bildirildi.

Biz de Tutku'ylalavaboya gitmeye karar verdik ve erkeklere söyleyerek lavaboya doğru ilerlemeye başladık.

Lafa ilk olarak Tutku girmişti:

"Eee anlat bakalım hangi okulda okuyosun?"

"Gaziantep Fen,sen?"

"Ben, Ersen Koleji Fen Lisesi."  

Bu adı duymamla olduğum yerde çakılı kaldım...Bu okul,benim hayalimdi yaa...

Tutku "Neyin var?" gibisinden bakışlar atınca bişey çaktırmamak için başımın döndüğünü söyledim ve lavaboya doğru ilerlemeye devam ettik.

Lavaboya girer girmez ilk işim soğuk suyla elimi yüzümü yıkamak olmuştu.Çünkü duyduğum adla  kan akışımın yavaşladığını hissetmiştim.

Daha sonra çocukları bekletmemek için(kat'iyen yalan.tek amacımız pizzaları bekletmemekti :)))  )

hızla kafeteryaya doğru ilerledik.

Bizim masaya yaklaştığımız sırada adımızın anons edildiğini duyunca,pizzaları almaya kalkan Semih ve Çağlar'a oturun gibisinden bi el işareti yapıp pizzaları biz aldık.

Kolaları ben pizzayı Tutku almıştı.

Çağlar ve Semih'in oturduğu masaya yaklaşık 3 masa kalmışken ,ne olduğunu anlayamadan bir anda kendimi yerde buldum.

Allah'tan elimdeki kolaları düşmenin etkisiyle yere sabit olarak bırakmıştım da dökülmemişlerdi.

Nasıl düştüğümü şimdi anlıyordum.Ayağım sandalyeye takılmıştı.

ღ Hayallere Dalış ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin