-10-Battaniye...

239 14 0
                                    

"İzin verirsen ben takabilir miyim?"

... 

Kulaklarım yanlış mı duymuştu yoksa ben mi paranoyaklaşmıştım?

Çağlar kolyeyi takmak istediğini mi söylemişti?

Gözlerimi kısarak ona bakıyordum...Sanki zaman durmuştu...

"H-hı?"

"Hey bu kadar büyük bi şoka girmeni gerektiricek bişey söylemedim.İzin verirsen diyorum ben takabilir miyim kolyeyi?"

"Ş-şeyy,-" 

Ben daha bir cevap vermeden kollarımdan tutup beni yan tarafa çevirdi.

Ardından kollarını omuzlarımın üstünden uzatıp kolyeyi iki eliyle tuttu.

Ben takabilmesi için izin vermemiştim ki...

Hey, bana noluyor?

Kalbimin atış sesini burdan duyabiliyordum ve içimi, bastıramayacağım kadar büyük bir heyecan sarmıştı...

Sesimi çıkarmadan , yalnızca onun hareketlerini takip ediyordum.

Ortama çok büyük bir sessizlik hakimdi.Yalnızca yanı başımdaki Çağlar'ın nefes alış veriş sesini ve bir de her iki saniye de bir karaya çarpan dalgaların sesini duyuyordum...

Ve bu heyecan benim nefes alış verişimi kesebilecek kadar hakim olmuştu içime...

Yavaşça kolyeyi boynuma bıraktı.Kolyenin metalimsi soğukluğu içimi titretmeye yetmişti...

Ardından kolyenin kiltesini takmaya uğraştığını hissettim.Ve zincirin hareket etmesi beni oldukça gıdıklandırıyordu...

Aradan saniyeler geçmesine rağmen hala takamamıştı sanırım...

"Hey,herşey yolunda mı?"

"Evet,"

"Emin misin?"

"Sanırım hayır."

"Takamıyomusun?"

"Ya olmuyo...Elimden kayıyo sürekli..."

"Ver bana , takarım ben. Daha önce hiç kolye takmadın mı sen yoksa beceriksizsin mi demeliyim?" 

"Hayır.Takmadım."

Ardından yavaşça arkaya döndüm.

Kolyeyi elime bıraktı ve bende hemen boynumdan geçirip kilteleri taktım.

Ne vardı ki bunda....

Aklım daha önce hiç kolye takmadığı olayına takılıp kalmıştı.

Ne yani ego yığını hiç sevgililerinden herhangi birine ufacık da olsa hediye almamış mıydı?Kolye taakmamış mıydı?

Aklımdaki düşünce bulutunu dağıtarak Çağlar'a döndüm.

Çağlar'a baktığımda oldukça ezilmiş bir surat ifadesiyle karşılaştım.

Hep o mu beni ezicekti...Gör bakalım Bay Ukala...

"Eh, her ne kadar benden cevap almadan taksan da , pardon, yanlış söyledim.Takamasan da teşekkür ederim Yürüyen ego..."

ღ Hayallere Dalış ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin