EBRARDAN:
sabah abilerimin seslenmesiyle yatakdan çıktım.hemen lovabayo gidip hazırlandım.ben size kendimi tanıtıyım.ben ebrar sipahi.2 abim ve babamla yaşıyorum. büyük abimin adı kuzey küçük abimin adı güney.annem 8 sene önce trafik kazasında öldü.ben 18 yaşıdayım.abilerim ve babam çalışmaz.küçük abim arada gider barmenlik yapardı.o işini bıraktı.bende çalışmak için üniversiteyi kazandığım halde gidemedim ingilizce öğretmenliği istiyordum. ama her şey yalan oldu.şuan iş arıyorum.diğer işimden eleman fazlalığı yüzünden atılmıştım...saçlarımı tarayıp aşağıya indim.
(ebrarın kıyafeti)
-günaydın...
diyip mutfağa geçtim.kahvaltı hazırlamaya başladım.kuzey abim gelip sinirle konuşmaya başladı.
-hadi bir kahvaltı hazırlıyamadın.akşama kadar yatıyon.sen işten mi atıldın.
abimin dediklerine çok sinirlenmiştim.ama ondan çok korktuğum için tersine gitmedim.
-abi işten attılar eleman fazlalığı için işten çıkardılar.sade dün dinlenmek için evde kalmıştım.bu gün iş aramaya çıkıcam şimdi.
-iyi iyi.
kahvaltı hazır olunca abilerim ve babam oturup kahvaltılarını yaptılar.ende iki lokma bir şey yiyip sofrayı topladım ve abilerime söyleyip iş aramaya çıktım.gördüğüm bir bakkala girip bu günün gazetesini aldım ve iş ilanlarına baktım.hım.garsonluk olmaz.abiler izin vermez gece çalışma olursa.daha iyi ve güvenilir bir iş bulmalıyım...gazetede ki işler bana uymadıgı için telefonumdan iş bakmaya başladım.işe buldum.bakıcılık tam bana göre...çocuklarıda seviyorum.hemen telefon numarasını aadım ve konuştum.konuşmak için eve gidicektim.hemen bir taksı cevirdim.taksiye evin adresini verdim.eve gelince taksiye cüzdanımdaki son paramı verdim ve taksiden indim.ev baya lüxstü.evin kapısında korumalar vardı.korumalara yürüdüm.adamın konuşmasına izin vermeden konuştum.
-şey...benim iş görüşmem vardı da...
ben öyle diyince adam kapıyı açıp kenara çekildi bende içeri yürüdüm.çok güzel büyük bir bahçesi vardı.sesin geldiği yöne döndüm.
-gelicekmisin artık ?
-şey...pardon
diyip adamın yanına yürüdüm ve eve girdik.adam soğuk tavrıyla konuştu.
-otur.iş hakında konuşalım.
oturduk ve adam soğuk tavrıyla konuştu.
-deneyimin var mı ?
-var gibi.arkadaşımın yeğenlerine bakmıştım 1 ay.
-kızlarım seni isterse çalışırsın...
dedi ve kızlarının ismini söyleyerek onları yanımıza çağırdı.2 tane kız geldi.ikizler çok sevimlilerdi.kızlar beni biraz süzdükten sonra sorular sormaya başladılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKICI ARANIYOR!!
ChickLitBen ebrar sipahi.annemi 8 sene önce kaybettim.2 abim ve babanla yaşıyorum.onlar beni hiç sevmiyorlardı.sutekli döverlerdi beni.bakicilik o is sayesinde kurtuldum abimlerden.aslında is değil patronum sayesinde..... EBRARIN HİKAYESİNİ MERAK ETMIYOR MU...