Capitolul 15

22 5 0
                                    

Acel câine se îndreaptă în fugă spre o bancă unde stătea un băiat. Nu îi puteam vedea faţa deoarece stătea cu spatele.

Mă apropiam de acea bancă iar deodată am avut o revelație. Acel băiat semăna perfect cu Taehyung de la spate.

Băiatul i-a pus lesa câinelui şi s-a ridicat de pe bancă. Am rămas blocată,uitându-mă fix în ochii negrii a lui Taehyung.

Pe faţa acestuia de vedea faptul că era surprins că m-a văzut.

ㅡHei, So Min, ce coincidență să ne vedem azi aici, zice el venind spre mine.

ㅡBună, îi zic.

Am stat câteva secunde faţă în față până când el a rupt tăcerea.

ㅡŞi, te duci acasă sau mai stai?

Am ridicat din umeri iar el a pufnit.

ㅡHaide să ne plimbăm, zice Taehyung.

Ne-am plimbat ceva timp până când am ajuns la un loc special amenajat pentru câini.

Taehyung i-a dat drumul câinelui iar acesta a început să alerge alături de alți câini de acolo.

Noi doi ne-am așezat pe o bancă. Eram la o distanță rezonabilă unul de celălalt.

Era o liniște completată de o mică tensiune între noi doi, în ultima perioadă nu am mai vorbit şi am fost reci unul cu celălalt. Îl priveam pe furiș, acesta apropiindu-se de mine și trăgând cu ochiul la reacția mea.

Era foarte aproape de mine, iar eu mi-am întors capul spre el. Taehyung se uita la buzele mele, însă când a observat că mă uit spre el şi-a mutat privirea spre ochii mei. Puteam simți un amalgam de sentimente înăuntrul meu.

Deodată, i-am simțit buzele presate de ale mele. Explodam pe interior.

Tensiunea şi liniștea dintre noi a dus spre... un sărut. Lumea se oprise pentru un moment și cred că aș fi vrut, oarecum, să rămână așa.

Ne-am despărțit şi cred că eram roșie la faţă. Nu mai puteam gândi limpede și coerent.

Credeam că visez.

Eram fericită pe interior, însă nu voiam să îi arăt asta lui Taehyung, voiam să îi arăt că nici mie nu îmi pasă de el.

M-am ridicat de pe bancă vrând să plec, iar Taehyung a venit după mine. L-a luat pe Kju și m-a urmat spre ieșirea parcului.

Mă uitam la mâna lui, care ţinea lesa. Voiam şi eu să plimb câinele.

ㅡTaehyung, pot să îl plimb şi eu pe Kju?îl întreb în speranța de a zice da.

ㅡDa, zice şi îmi oferă acestă posibilitate.

Eram așa de fericită. Kju a început să alerge, iar eu mă ţineam după el.

Mă simțeam bine, Kju este un câine adorabil şi jucăuș.

Mă opresc şi îmi întorc capul în spate spre Taehyung. Acesta mergea agale uitându-se pe sus, atât de liniștit.

ㅡMișcă-te azi, Taehyung, strig eu după el.

A dat din cap şi a zâmbit.

A venit în dreptul meu vrând să ia lesă din mână mea, însă am mutat-o în cealaltă. Deși a văzut că vreau să îl mai plimb pe Kju, a luat lesa.

Mi-am lăsat mâinile pe lângă corp, fiind puțin supărat de ceea ce a făcut.

El a observat asta şi, pentru că și-a propus să mă ia prin surprindere, a întins măna, împreunându-și degetele cu ale mele.

Din nou am simțit că nu mai am aer.
Băiatul ăsta ştie cum să se joace cu inima mea.

***
ㅡPa Kju, zic mângâindu-l. Mă ridic şi mă uit la Taehyung care, din nou, m-a condus acasă.

ㅡEu o sa intru acum, zic ducându-mă spre ușă, pa Taehyung.

ㅡPa, îmi zice el şi pleacă.

Când am intrat în casă am avut nevoie de câteva secunde să realizez ce tocmai s-a întâmplat.

M-am dus calmă spre camera mea, am dat drumul la muzică destul de tare și m-am aruncat pe pat.

Mă uitam la mine în oglindă şi deodată am început să ţip şi să sar de fericire.

ㅡTocmai am avut primul sărut! Și fix cu Taehyung, Doamne,cum s-a ajuns la aşa ceva? zic tare.

ㅡStai puțin, dacă a fost doar un simplu sărut de ce reacționez aşa? o nuu, nu, nu, nu, dacă încep să simt ceva pentru el? poate pentru el sărutul ăsta a fost doar de distracție?gândesc cu voce tare în speranța de a-mi pune ordine în gănduri.

M-am ridicat din pat şi am oprit muzica. M-am dus în bucătărie,
mi-am luat o sticlă de suc şi ceva de mâncat şi am plecat în cameră. Am tras draperiile, mi-am luat laptop-ul şi am început un nou serial coreean.

ㅡAww, ce drăguuuţ! exclam la o secvență drăguță.

Mă uit la ceas şi mai aveam o oră până când trebuia să încep munca.

M-am întins în pat şi am mai pus un episod.

***
Eram la cafenea unde preparam o băutură.

Încercăm să mă conectez cu realitatea.

ㅡMai durează mult domnișoară?mă întreabă clientul.

ㅡAcum este gata, zic şi îi dau cafeaua în mână.

Erau puțini clienți aşa că am început să fac curat prin cafenea.

ㅡBună, zice un client. Las repede din mână prosopul cu care curățăm mesele şi mă îndrept spre bar unde aștepta un băiat.

ㅡBună ziua, ce ați dori să comandați?îl întreb.

Acel băiat era Joo Young.

ㅡAish, tu erai, îi zic şi zâmbesc.

Acesta şi-a comandat o băutură şi s-a dus la masă. I-am făcut semn unei colege să îmi ţină locul câteva minute.

Eram la masă cu Joo Young şi vorbeam diverse lucruri. Cu el mă simțeam diferit faţă de Taehyung. Cu Joo Young nu îmi era frică să zic ceva greșit sau să fac vreo prostie, asta pentru că este doar un simplu prieten.

Cu Taehyung au intervenit acele momente drăguţe dar şi acelea când ne ignorăm.

Zâmbesc în sinea mea şi mă duc înapoi la lucru.

Aranjam niște lucruri la bar şi o colegă mi-a şoptit faptul că Joo Young se holbează la mine. Mi-am ridicat privirea încruntându-mă şi lovind-o ușor peste umăr.

ㅡTermină cu prostiile, îi zic colegei.

ㅡHmm, cred că te place, îmi zice iar eu mă uit cu o faţă ciudată la ea.

Ea a plecat eu continuând să aranjez unele chestii. Mă gândeam la ce tocmai a zis ea.

~Cum ar fi îndrăgostesc de Joo Young?~îmi zic în minte.

M-am uitat la el şi el deja se uita la mine, i-am zâmbit şi l-am văzut că se ridică de la masă şi vine spre mine.

Mi-a spus că pleacă şi m-a luat în brațe.

Seara când mi-am terminat tura, m-am schimbat şi am plecat acasă unde m-am uitat până târziu la drame coreene.

American CoffeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum